Pranešimas spaudai
ATGAIVINANT „RENAULT“ MARKĖS GENETIKĄ
Ilgametė „Renault“ tradicija gaminti „Voitures à Vivre“ nuo pat kompanijos gyvavimo pradžios pateikė novatoriško dizaino, sumaniai apgalvotus ir sukonstruotus, komfortabilius automobilius. Nuo 2012 metų markės DNR turėjo tikslą dominti klientus, panaudojant ir emocinį ryšį. Tai nulėmė naują požiūrįį automobilio dizainą, akivaizdžius šio sprendimo ženklus galime matyti jausmingose, žavingose ir atletiškose „Clio“, „Captur“, „Twingo“, „Kadjar“, odabar – ir naujojo „Espace“ kėbulų linijose.
Šūkis „RENAULT – aistra gyvenimui“ taip pat pabrėžia „Renault“ inžinierių ir dizainerių pastangas stebėti klientus ir jų kasdienį gyvenimą, kad būtų galima pasiūlyti aukštos kokybės automobilius, išmanias naujoves ir paslaugas, skirtas palengvinti kasdienį gyvenimą. Reikia paminėti ir tokius priedus kaip multimedijos sistemą R-LINK2®, ilgą vairuotojo pagalbinių sistemų sąrašą,automatiškai susilankstančias „Kadjar“ sėdynes ir „Multi-Sense®“ sistemą,siūlomą naujajame „Espace“.
„Mūsų naujasis šūkis„RENAULT – aistra gyvenimui“ atspindi „Renault“ vykstančius didelius pokyčius, prasidėjusius kartu su naujojo „Clio“ pasirodymu, – sako Michaelis vander Sande, vyriausiasis viceprezidentas pasaulinei rinkodarai. – Ir tai ne tik žodžiai. Šis šūkis yra įsipareigojimas mūsų klientams tęsti pokyčius, kurių rezultatas bus visiškai atnaujinta modelių gama. Mūsų dizainerių ir inžinierių komandų su užsidegimu sukurti modeliai kiekvieną mūsų klientų gyvenimo dieną turi padaryti lengvesnę ir malonesnę.“
Nauja grafinė „Renault“ grupės tapatybė
Kartu su nauju „Renault“ šūkiu buvo peržiūrėta ir atnaujinta markės grafinė tapatybė. Tai atliko grupės Bendrojo dizaino skyriaus komandos. Ši evoliucija liečia visą kompanijos reklamą – tiek garsinę, tiek vaizdinę (televiziją, spaudą, plakatus,radiją ir kt.), taip pat interneto tinklalapius, parodų stendus, renginius, produktų pateikimą, aprangą ir kita.
Tuo pat metu „Renault“ logotipo deimantas padarytas labiau matomu ir išlaisvintas nuo jį juosiančių linijų. Dabar jis puošia naujausius markės modelius ir atrodo dar stipresnis, aukštesnio statuso ir ryškesnis.
Taip pat buvo pakeistas visas prekės ženklo logotipas. Nors jo DNR ištakos – „Renault“ praeityje, jis atrodo moderniai ir ryškiai. Panaudotas naujas, specialiai sukurtas šriftas suteikia savitumo, reprezentuojančio markę.
„Renault“ geltona spalva, matoma kaip vertikali juosta logotipo dešinėje, yra ryškesnė iršiltesnė.
Rezultatas – atnaujinta grafinė tapatybė, kuri elegantiškai išreiškia markės produktų vertę.Šis labiau kūrybiškas ir emocingas požiūris dera su misija, kurią nurodė Bendrojo dizaino padalinio vyriausiasis viceprezidentas Laurensas van den Ackeris.
„Prisijungęs 2009 metais turėjau misiją atnaujinti emocinį ryšį tarp „Renault“ prekės ženklo irjo klientų, – pastebi Laurensas van den Ackeris, „Renault“ Bendrojo dizaino padalinio vyriausiasis viceprezidentas. – Mano sprendimas buvo parodyti lotyniškas „Renault“ šaknis, sukuriant spalvingus, suasmeninimui tinkančius automobilius su jausmingomis ir raumeningomis linijomis, kurios spinduliuoja emocijas ir kiekvieną dieną padaro laimingesnę.“
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.