Pranešimas spaudai
Logotipas yra pagrindinis markės tapatybės elementas. Jis tampa pačios kompanijos metafora. Kai kas nors pamini „deimantinį ženklą“, jūs suprantate, kad kalbama apie „Renault“. Per pastaruosius 90 metų markės tapatybė buvo sujungta su „Renault“ pavadinimo raidėmis ir deimanto formos logotipu. 2015 metų balandžio 15 dieną, pristatydama naują emblemą ir šūkį „Renault“ – aistra gyvenimui“*, kompanija atnaujino savo markės tapatybę, atspindinčią jos produktų filosofiją.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
„RENAULT“ IR JOS EMBLEMOS: 117 MARKĖS TAPATYBĖS METŲ
„RENAULT“ IR JOS EMBLEMOS: 117 MARKĖS TAPATYBĖS METŲ
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.