Pranešimas spaudai

Dalintis

„RENAULT“ IR JOS EMBLEMOS: 117 MARKĖS TAPATYBĖS METŲ

Mūsų naujojo ženklo pasirodymo proga nusprendėme pažvelgti į 117 metų skaičiuojančią „Renault“ emblemų istoriją ir parodyti, kaip kartu su laikmečiu nuolat keitėsi ir pati kompanija.
Logotipas yra pagrindinis markės tapatybės elementas. Jis tampa pačios kompanijos metafora. Kai kas nors pamini „deimantinį ženklą“, jūs suprantate, kad kalbama apie „Renault“. Per pastaruosius 90 metų markės tapatybė buvo sujungta su „Renault“ pavadinimo raidėmis ir deimanto formos logotipu. 2015 metų balandžio 15 dieną, pristatydama naują emblemą ir šūkį „Renault“ – aistra gyvenimui“*, kompanija atnaujino savo markės tapatybę, atspindinčią jos produktų filosofiją.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.