Pranešimas spaudai
Nuo to laiko, kai 2005 m. Europos rinkoje pasirodęs „Logan“ tapo „Renault“ atgaivinto Rumunijos automobilių pramonės prekės ženklo naujo gyvenimo atskaitos tašku, prabėgo jau 10 metų, per kuriuos Europoje „Dacia“ žengė neįtikėtinos sėkmės keliu. Savo dešimtąjį naujo gyvenimo jubiliejų „Dacia“ pažymi specialia praktiškai visus modelius (išskyrus „Dokker“ furgoną) aprėpiančia riboto skaičiaus automobilių laida. Paprasta ir tuo pačiu gausi riboto skaičiaus laida, išsiskirianti prašmatnia „Cosmos Blue“ apdaila, keliomis išskirtinėmis išvaizdos detalėmis, nauja „Media-Nav Evolution“ multimedijos sistema su interneto prieiga ir „Serenity“ paketu, puikiai atspindi prekės ženklo įvaizdį.
10 metų jubiliejaus proga „Dacia“ atstovai Lietuvoje – UAB „Sostena“ ir UAB „Lautra Motors“ pakvietė savo klientus į iškylą. Visi susirinkę galėjo susipažinti su ribota jubiliejine „Dacia Celebration“ serija, dalyvauti bandomuosiuose važiavimuose, pramogauti su visa šeima ir mėgautis skaniais kepsniais lauko kavinėje, įrengtoje prie pat automobilių salono.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.