Pranešimas spaudai

Dalintis

„RENAULT“ PRISTATO NAUJĄ KONCEPCINĮ MODELĮ „ALASKAN“

Pastaruosius 17 metų, būdama Europos lengvųjų komercinių automobilių (LKA) rinkos lyderiu ir saugodama stiprias pozicijas Pietų Amerikos ir Afrikos rinkose, „Renault“ grupė jungia naują pavarą, siekdama „Renault“ lengvuosius komercinius automobilius iš aukščiausio lygio regioninio žaidėjo paversti aukščiausio lygio pasauliniu žaidėju.

Siekiant įgyvendinti šį planą, „Renault“ nusprendė žengti į pikapų rinką – segmentą, sudarantį beveik trečdalį pasaulinės lengvųjų komercinių automobilių rinkos. Praėjusį birželį Buenos Airėse gamintojas pristatė naują, išskirtinio stiliaus pikapą „Renault Duster Oroch“. Šis automobilis yra skirtas Pietų Amerikos rinkai, tuo tarpu dabar pristatytas koncepcinis ALASKAN yra įspūdingas prototipas, minantis taką ateinančiam, pasaulinei rinkai skirtam modeliui.


Kartu su naujoms rinkos sritims skirtais produktais, „Renault“ pristato pasaulinį ekspertų ženklą „Renault Pro+“, kurio paskirtis bus tarnauti lengvųjų komercinių automobilių pirkėjams ir naudotojams. Specializuotas „Renault Pro+“ tinklas tieks specialiai pritaikytus produktus ir paslaugas, taip pat verslo klientams suteiks išskirtinę patirtį kiekviename žingsnyje – nuo reklamos iki aptarnavimo po pardavimo. „Renault Pro+“ ekspertų ženklas įkūnija „Renault“ pažadus klientams ir suformuoja dalį kompanijos plano tapti aukščiausio lygio pasaulinės lengvųjų komercinių automobilių rinkos žaidėju.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.