Pranešimas spaudai

Dalintis

KOMERCINIŲ AUTOMOBILIŲ PARODOJE „RENAULT“ ĮTEIKTAS „METŲ LENGVOJO KOMERCINIO AUTOMOBILIO MARKĖS“ APDOVANOJIMAS

Olandijos komercinio transporto organizacija EVO pirmąją lengvųjų komercinių automobilių parodos „BedrijfsautoRAI” atidarymo dieną Amsterdame „Renault“ įvertino „Metų lengvojo komercinio automobilio markės“ apdovanojimu.

Vienintelio Olandijoje, atsižvelgiant į vartotojų apklausos duomenis, lengviesiems komerciniams automobiliams skirto prizo nugalėtojas buvo paskelbtas komercinių automobilių „BedrijfsautoRAI” parodos Amsterdame atidarymo metu.


Apdovanojimą įteikęs Olandijos komercinio transporto organizacijos EVO vadovas Machielis van der Kuijlis pabrėžė, kad įmonių, kurios įsigijo lengvuosius „Renault“ komercinius automobilius lūkesčiai buvo visiškai pateisinti, o pirmiausiai tai liečia efektyvias degalų sąnaudas.


Daugiau kaip 95 procentus iš 820 000 Nyderlanduose registruotų lengvųjų komercinių automobilių naudoja statybų darbų rangovai, prekybininkai, maitinimo ir pristatymo paslaugas teikiančios įmonės, aplinkos priežiūros specialistai ir kiti smulkaus verslo atstovai bei įmonės.


Įteikdamas „Metų lengvojo komercinio automobilio markės“ apdovanojimą, EVO organizacijos atstovas pabrėžė šios paskirties automobilių priežiūros svarbą, kadangi įmonių veikla yra tiesiogiai priklausoma nuo atlikti kasdienius darbus būtino transporto. Apdovanojimą Nyderlandų „Renault“ atstovybės vardu atsiėmė Pascalis Schmittas, pasaulinio „Renault“ lengvųjų komercinių automobilių pardavimų ir rinkodaros vadovas.


Aukštas „Renault“ atstovų tinklo įvertinimas


Nyderlanduose šimtai verslininkų, kurių automobilių parkuose daugiau kaip 6000 lengvųjų komercinių automobilių, atsižvelgdami į tokius faktorius kaip degalų sąnaudos, modelių įvairovė, vairuotojų atsiliepimai, atstovų tinklas ir inovacijų pasiūla, įvertino jų parkuose esančius skirtingų markių automobilius.


Taip pat kaip ir lūkesčius pateisinusios degalų sąnaudos, vairuotojai itin gerai atsiliepė ir apie „Renault“ lengvųjų komercinių automobilių važiavimo savybes. Be to, „Renault“ markė buvo puikiai įvertinta ir dėl mažų priežiūrai skiriamų išlaidų, taip pat atstovų tinklo teikiamos nepriekaištingos automobilių priežiūros.


Nuo 1998 metų „Renault“ yra Europos komercinių automobilių rinkos lyderis ir toliau stiprina bei plečia siūlomas paslaugas. 2009 m. duris atvėrė pirmieji „PRO+“ centrai, kurių veiklos tikslas – užtikrinti kokybiškas „Renault“ prekės ženklo automobilių pardavimo ir tolesnio techninio aptarnavimo paslaugas verslo klientams.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.