Pranešimas spaudai

Dalintis

SĖKMINGA PIRMOJO „ALPINE“ SEZONO PASAULINĖSE IŠTVERMĖS LENKTYNĖSE PABAIGA!

Laimėjusi Europos ištvermės lenktynių serijos (ELMS) titulus, „Signatech-Alpine“ baigė savo pirmąją FIA pasaulio ištvermės lenktynių čempionato kampaniją (FIA WEC) užimdama ketvirtąją vietą LM P2 klasėje.

Praėjus trims savaitėms nuo pirmosios FIA WEC pergalės užsitikrinimo LM P2 klasėje Šanchajuje, „Signatech-Alpine“ pasitiko visiškai kitokį iššūkį Bahreine. Bet ir čia „Alpine A450b“ pakankamai gerai pasirodė karštyje ir naktiniame važiavime, kad galėtų užimti savo pirmąją starto poziciją pasaulinės klasės varžybose.


Pradėti baigiamąsias sezono varžybas buvo patikėta Tomui Dillmannui ir jis – dienos šviesoje – atliko savo užduotį bei užėmė trečią poziciją prieš perduodamas estafetę Nelsonui Panciatici. Du kartus Europos Le Mano serijos laimėtojas netrukus išsiveržė į pirmąją poziciją, bet vėliau atsiliko „susistumdęs“ su LM P1 automobiliu.


Lenktynėms įpusėjus vairą perėmė Paul-Loup Chatinas, kuris grumiantis dėl LM P2 pergalės liko 36-as. Tarptautinėje Bahreino trasoje pradėjus temti, jis keliuose ratuose pasirodė priekyje, ir tada antrai savo atkarpai grįžo Panciatici.


Pasitelkus nukelto sustojimo strategiją, lenktynininkui iš Prancūzijos pavyko atkovoti trečią poziciją likus važiuoti maždaug pusantros valandos. Bet paskutiniame sustojimo degalams papildyti raunde jis nukrito į ketvirtą vietą, kurioje ir baigė lenktynes.


„Signatech-Alpine“ komanda šiuos metus baigė turėdama 86 taškus, iš kurių 56 buvo gauti paskutinėse trejose lenktynėse, ir savo pirmojoje FIA WEC kampanijoje užėmė ketvirtą vietą kovoje dėl 2015 LM P2 čempiono titulo.


Philippe Sinault (komandos vadovas, „Signatech-Alpine“): „Vertinant rezultatus, Bahreinas turbūt buvo mūsų geriausias sezono turas. Turėdami gerai subalansuotą vairuotojų komandą, kvalifikacijoje sugebėjome laimėti startinę poziciją. Lenktynių metu Tomas greitai pajuto ritmą, ir taikėme nukėlimo strategiją, kad įgytume pranašumo prie savo tiesioginius varžovus. Nelsonui puikiai sekėsi, bet į jį atsitrenkė Nakajima. Puikiai kovojo ir Paul-Loup. Agresyvi mūsų taktika beveik atsipirko, bet Nelsonas buvo priverstas užbaigti savo atkarpą su tomis pačiomis padangomis, kurios buvo naudotos kvalifikacijai. Jis padarė viską, ką galėjo, bet neturėjo galimybių išlaikyti savo pozicijos paskutiniame rate. Lygis čia yra toks aukštas, kad nustumti nuo laimėtojų pakylos gali net ir menkiausia problema. Kitaip tariant, komanda pasirodė puikiai, o sezonas buvo nuostabus: du finišai tarp nugalėtojų – įskaitant pergalę Kinijoje – ir ketvirtoji vieta bendroje įskaitoje!“


Nelson Panciatici: „Pasirinkę tinkamą strategiją, galėjome kovoti priekinėse gretose, bet mūsų važiavimas buvo sugadintas, kai Nakajima išstūmė mane į suktuką. Šis incidentas man kainavo maždaug 20 sekundžių. Paskutinėje savo atkarpoje man pavyko atkovoti trečią poziciją, bet išlaikyti ją nudėvėtomis padangomis buvo neįmanoma. Buvau nusivylęs, bet tai nė kiek nemenkina puikių mūsų rezultatų, pasiektų pastarojoje sezono dalyje.“


Paul-Loup Chatin: „Lenktynių metu puikiai padirbėjo visi komandos nariai, be to, pasirinkome gerą strategiją. Kvalifikaciją baigėme geroje pozicijoje, ir tai rodo, kad mūsų greitis buvo pakankamas. Lenktynės truko vos dviem minutėmis per ilgai, bet manau, kad galime didžiuotis tuo, ką mes, vairuotojai, ir kiti komandos nariai pasiekėme šį sezoną. Mūsų rezultatai keliose paskutinėse varžybose yra ypač daug žadantys 2016-iesiems, kurie sparčiai artėja!“


Tom Dillmann: „Mūsų rezultatai laisvajame važiavime rodė, kad galime kovoti dėl geros startinės pozicijos. Man pavyko greitai įveikti ratą, puikiai pasirodė ir Paul-Loup. Po pergalės Šanchajuje startinės pozicijos pirmoje eilėje laimėjimas kvalifikaciniame važiavime Bahreine nuteikia labai teigiamai. Savo atkarpoje daugiausia dėmesio teko skirti padangų taupymui, o kiti vairuotojai laikėsi kitokios strategijos. Ant pakylos nepatekome dėl „Toyota“ komandos. Buvo gana sudėtinga, bet puikiai sudalyvavome varžybose ir turėjome gerą strategiją. Gaila, kad lenktynės nesibaigė vienu ratu anksčiau!“


6 valandos Bahreine – galutinės pozicijos (LM P2)

1. G-Drive Racing Nr. 26, 183 ratai

2. KCMG Nr. 47, +25,191 s

3. G-Drive Racing Nr. 26, +1 ratas

4. Signatech-Alpine Nr. 36, +1 ratas

5. AF Racing Nr. 44, +4 ratai

6. Strakka Racing Nr. 42, +5 ratai

7. Team Sard Morand Nr. 43, +6 ratai

8. Extreme Speed Motorsports Nr. 30, +7 ratai

9. Extreme Speed Motorsports Nr. 31, +10 ratų.


LM P2 FIA – galutinės pozicijos:

1. G-Drive Nr. 26, 178 taškai

2. KCMG Nr. 47, 155 taškai

3. G-Drive Nr. 28, 134 taškai

4. Signatech-Alpine Nr. 36, 86 taškai

5. Team Sard Morand Nr. 43, 70 taškų

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.