Pranešimas spaudai

Dalintis

2016 METŲ „AUTOCAR“ APDOVANOJIMUOSE LAURENSAS VAN DEN ACKERIS PELNĖ „METŲ DIZAINERIO“ APDOVANOJIMĄ

• Už dizainą atsakingas vyriausiasis „Renault“ viceprezidentas „Autocar“ pripažintas „Metų dizaineriu“. • Apdovanojant pabrėžta L. van den Ackerio lyderystė, vizija ir darbo stilius. • Dizaineris iš Nyderlandų 2009 metais pradėjo „Renault“ dizaino transformaciją. • Nuo naujojo „Clio“ pristatymo 2012 metais, Laurensas van den Ackeris ir jo komanda sukūrė ar atnaujino 26 skirtingus modelius(1), dabartinę „Renault“ modelių gamą padarydami jauniausia Europoje. • Naujausias Laurenso van den Ackerio kūrinys – visiškai naujas „Renault Scénic“ – Europoje pasirodys 2016 metų rugsėjį.

Silverstoune (Silverstone) surengtoje „Autocar“ apdovanojimų ceremonijoje Laurensui van den Ackeriui buvo įteiktas „Metų dizainerio“ apdovanojimas.


Šis apdovanojimas skirtas L. van den Ackeriui, kaip už dizainą atsakingam vyriausiajam „Renault“ viceprezidentui, kuris transformavo visą „Renault“ modelių gamą nuo tada kai 2009 metais prisijungė prie šio Prancūzijos automobilių gamintojo.


„Laurensas van den Ackeris yra ne tik įkvepiantis ir kelią rodantis lyderis, bet ir nuostabus automobilių dizaineris. Jam vadovaujant „Renault“ dizainas pasikeitė, kiekvienam automobiliui suteikiant akimirksniu identifikuojamą atpažįstamumą. Mes žavimės aiškiai išreikšta dizaino kryptimi, vadovavimo stiliumi, leidžiančiu sužibėti kitiems ir faktu, kad jo komanda kuria tokius visuotinai geidžiamus produktus“, – sakė „Autocar“ redaktorius Mattas Burtas.


Komentuodamas jam skirtą apdovanojimą, Laurensas van den Ackeris, už dizainą atsakingas vyriausiasis viceprezidentas, pasakė: „Jaučiuosi labai pagerbtas ir dėkingas gaudamas šį, žurnalo „Autocar“ įsteigtą, prestižinį apdovanojimą. Norėčiau jį paskirti savo dizainerių komandai, kuri nenustoja manęs stebinti savo išradingumu ir aistra. Gražių ir pažangių automobilių kūrimas mus įkvepia kiekvieną dieną, o šis svarbus pripažinimas mus motyvuos dar labiau“.


Vadovaujant van den Ackeriui 2010 metais buvo pradėta „Renault“ „Life Flower“ („Gyvenimo gėlės“) dizaino strategija, kuri įkvėpė koncepcinių automobilių seriją ir naują „Renault“ modelių gamą. „Life Flower“ yra suformuota iš individualių „žiedlapių“, kiekvienas iš kurių atitinka tam tikrą žmogaus gyvenimo tarpsnį: kai jie įsimyli, keliauja vėjyje kedenamais plaukais, sukuria šeimą, kai dirba – žaidžia ir tampa išmintingesniais. Ši dizaino strategija yra susieta su naujojo stiliaus kalba, kurią nusako trys markės viziją apibrėžiantys žodžiai: paprasta, jausminga ir šilta.


2015 metais buvo pristatytas naujasis „Espace“, „Talisman“ ir „Kadjar“, tuo tarpu „Renault“ įtvirtino savo pozicijas tokiose augančiose rinkose, kaip Indija ir Brazilija, jose pristatydama (atitinkamai) „Kwid“ ir „Duster Oroch“. 2016 metais „Renault“ pelnė keletą apdovanojimų tarptautiniame automobilių festivalyje („Talisman“ buvo pripažintas „Gražiausiu metų automobiliu“ ir Laurensas van den Ackeris pelnė Didįjį prizą už dizainą), o nepriklausoma organizacija „Europos moterys ir automobiliai“ „Renault“ C segmento automobilių dizaino vadovę Agnetą Dahlgren paskelbė „Metų moterimi“.


„Renault Design“ yra tarptautinė organizacija, turinti studijas Prancūzijoje, Rumunijoje, Brazilijoje, Pietų Korėjoje ir Indijoje. Šios komandos kuria dizainą visoms „Groupe Renault“ markėms – „Renault“, „Dacia“, „Renault-Samsung Motors“ ir netrukus atgimsiančiai „Alpine“. Laurensas van den Ackeris yra atsakingas už visų šių centrų ir juose dirbančių 500 specialistų veiklą.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.