Pranešimas spaudai
PARYŽIUS, JOKOHAMA (2016 m. liepos 5 d.) 2015 metais „Renault-Nissan“ aljanso tarpusavio sinergijos apimtys pasiekė 4,3 milijardo eurų. Šis rezultatas pasiektas metais anksčiau, nei buvo tikėtasi ir, palyginti su 2014 metais, padidėjo 13 procentų. Svarbiausi sinergijos panaudojimo sektoriai buvo pirkimai, inžinerija ir gamyba.
Dirbdami kartu, „Renault“ ir „Nissan“ naudojasi sinergija – savitarpio pagalba, leidžiančia sumažinti kaštus ir išlaidas, taip pat padidinti gaunamą pelną. Kiekvienais metais vertinamos tik naujos sinergijos sritys. Ši sąveika „Renault“ ir „Nissan“ suteikia galimybę pasiekti užsibrėžtus finansinius tikslus, klientams siūlant didesnės vertės automobilius.
„Renault“ ir „Nissan“, visame pasaulyje parduodantys vieną iš 10 automobilių, 2014 metais sujungė keturias svarbiausias funkcijas: inžineriją, gamybos inžineriją ir tiekimo valdymą, pirkimus ir žmogiškuosius išteklius. „Renault“ ir „Nissan“ išliko atskiros įmonės, kurių funkcijas valdo vienas aljanso vykdomasis viceprezidentas.
„Mūsų svarbiausių verslo funkcijų sujungimas leido sumažinti kaštus, išvengti išlaidų ir padidinti pelną. Tikimasi, kad 2018 metais funkcijų sujungimas aljanse pasieks mažiausiai 5,5 milijardo eurų apimtis“, – sakė „Renault-Nissan“ aljanso vadovas Carlosas Ghosnas.
Bendrų modulių šeima
Bendrų modulių šeima („Common Module Family“ – CMF) yra unikali, aljanso naudojama modulinė automobilių konstrukcija ir augantis sinergijos šaltinis.
Aljansas jau raško CMF konstrukcijos vaisius, kuriuos atspindi Šiaurės Amerikoje gaminamas „Nissan Rogue“, Europoje apdovanojimus pelnantis „Qashqai“ ir „X-Trail“ – Japonijoje ir Kinijoje. „Renault“ sėkmingai pradėjo gaminti CMF-C/D pagrindu sukurtą naująjį „Espace“, „Kadjar“, „Megane“ ir „Talisman“.
2015 metais „Renault“ Indijoje pradėjo „Kwid“ prekybą, 2016 metų viduryje – „Datsun Redi-Go“. Abu automobiliai gaminami Indijoje, Čenai esančioje gamykloje, abu jie sukurti naudojant CMF-A architektūrą, sukurtą mažiausių gabaritų ir kainos automobilių kategorijai.
„Gamyboje pritaikius CMF-A, „Renault-Nissan“ aljansas parodė savo gebėjimą būti itin konkurencingas tokioje rinkoje kaip Indija, kurioje tik keli gamintojai galėjo patenkinti vietinių pirkėjų moderniam automobiliui keliamus poreikius“, – sakė aljanso ir „Renault-Nissan BV“ viceprezidentas Arnaudas Deboeufas.
2020 metais aljansas tikisi gaminti 70 procentų automobilių, kuriems bus naudojama CMF konstrukcija.
Kompleksinė gamyba
Kompleksinė automobilių gamyba ir toliau bus pagrindinė gamybos sinergijos varančioji jėga. Ji suformuoja aljanso gamybos būdą – bendrą „Renault“ ir „Nissan“ gamybos valdymo sistemą. Aljanso gamybos būdas nustato gamybos pavyzdį tiek „Renault“, tiek „Nissan“ kompanijoms.
2016 metų pradžioje „Renault“ paskelbė Sanduvilyje, Prancūzijoje, gaminsiantys naujos kartos „Nissan NV300“ furgoną. Naujasis „Nissan NV300“ bus gaminamas bendroje gamybos linijoje su naujuoju „Renault Trafic“.
2016 metų pabaigoje Flinse, netoli Paryžiaus, esančioje „Renault“ gamykloje bus pradėta naujosios „Nissan Micra“ gamyba.
Rusijoje, Toljatyje, esanti AVTOVAZ gamykla yra visame pasaulyje didžiausia aljanso gamybos bazė. Jos metinės gamybos pajėgumai siekia beveik milijoną automobilių. Čia gaminami keturių markių automobiliai: „Lada“, „Renault“, „Nissan“ ir „Datsun“. Aljansas kontroliuoja didžiąją dalį akcijų bendros įmonės, valdančios didžiausią Rusijos automobilių gamintoją AVTOVAZ.
Bendradarbiavimas, kuriant elektromobilius, automatines valdymo sistemas ir junglumą
„Renault-Nissan“ aljansas paskelbė, kad iki 2020 metų pradės dešimties savavaldžių automobilių modelių gamybą. Tai byloja apie aljanso pasitikėjimą technologijos naujovėmis ir jo dvigubą tikslą – pasiekti nuliui prilygstančią taršą ir nuliui prilygstantį mirtingumą eismo įvykiuose.
„Renault-Nissan“ jau yra pasaulinis elektromobilių gamybos lyderis. Nuo 2010 metų aljansas pardavė daugiau nei 340 000 aplinkos neteršiančių automobilių.
„Renault“ ir „Nissan“ inžinieriai dirba kartu, kurdami masiniam naudojimui ir masiniams automobiliams skirtas automatinio vairavimo, junglumo ir kitas naujos kartos technologijas. Bendradarbiavimas, atliekant tyrimus ir kuriant pažangias technologijas, „Renault“ ir „Nissan“ leidžia pasiekti geresnį efektyvumą, patiriant mažesnes tokios veiklos išlaidas.
Metinis aljanso biudžetas tyrimams ir plėtrai sudaro maždaug 4,5 milijardo eurų. Jo tyrimo centrai yra Atsugi (Japonija), Giuijankūre (Prancūzija), Farmington Hillse (Mičiganas), Saniveile (Kalifornija), taip pat Indijoje, Brazilijoje, Rumunijoje, Turkijoje ir Kinijoje.
Sausį aljansas pristatė bendrą jungliųjų automobilių ir mobiliųjų paslaugų komandą, kuri užtikrins greitą jungliųjų programų panaudojimą visose aljanso markėse. Ši komanda taip pat bus atsakinga už naujų mobiliųjų paslaugų įdiegimą aljanso automobiliuose.
„Renault-Nissan“ aljanso prioritetas yra išnaudoti sinergiją jau dabar, kai abi kompanijos bendromis pajėgomis kuria ateities technologijas.
APIE „RENAULT-NISSAN“ ALJANSĄ
„Renault-Nissan“ aljansas yra strateginė partnerystė tarp Paryžiuje įsikūrusio „Renault“ ir Jokohamoje (Japonija) įsikūrusio „Nissan“. Šis aljansas visame pasaulyje parduoda vieną iš dešimties naujų automobilių. 1999 metais strateginę partnerystę pradėjusios kompanijos, 2015 metais beveik dviejuose šimtuose šalių pardavė 8,5 milijono automobilių. Aljansas taip pat palaiko strateginę partnerystę su kitais gamintojais, įskaitant Vokietijos koncerną „Daimler“, Kinijos „Dongfeng“ ir Japonijos „Mitsubishi Motors“. Aljansui priklauso didžioji akcijų dalis įmonės, valdančios didžiausią Rusijos automobilių gamintoją AVTOVAZ.
blog.alliance-renault-nissan.com
www.media.renault.com
www.nissan-newsroom.com
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.