Pranešimas spaudai

Dalintis

POKYČIŲ FORMUOJAMAS „RENAULT“ DIZAINAS

Nuo 2010 metų Laurenso van den Ackerio kuriama dizaino strategija atspindi šešis svarbiausius mūsų gyvenimo etapus: meilę, paieškas, šeimą, darbą, laisvalaikį ir pagaliau – išmintį, kuri įgyjama, išgyvenant visus šiuos periodus. Iš pagrindų atnaujinus modelių gamą, šešių žiedlapių gėlės simbolizuojama strategija kompaniją veda naujų komercinių siekių link.
Carlosas Ghosnas: „Mūsų produktų dizainas demonstruoja „Renault“ progresą. Mūsų automobiliai yra modernūs, smagūs ir patrauklūs. Kartu su markės įvaizdžio evoliucija, tai yra didelės komercinės sėkmės pagrindas.“

Daugiau: https://group.renault.com/en/passion-2/design/giving-each-of-our-brands-a-strong-personality/

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.