POKYČIŲ FORMUOJAMAS „RENAULT“ DIZAINAS
Nuo 2010 metų Laurenso van den Ackerio kuriama dizaino strategija atspindi šešis svarbiausius mūsų gyvenimo etapus: meilę, paieškas, šeimą, darbą, laisvalaikį ir pagaliau – išmintį, kuri įgyjama, išgyvenant visus šiuos periodus. Iš pagrindų atnaujinus modelių gamą, šešių žiedlapių gėlės simbolizuojama strategija kompaniją veda naujų komercinių siekių link.
![](/content/articles/1306/all_range.jpg)
Carlosas Ghosnas: „Mūsų produktų dizainas demonstruoja „Renault“ progresą. Mūsų automobiliai yra modernūs, smagūs ir patrauklūs. Kartu su markės įvaizdžio evoliucija, tai yra didelės komercinės sėkmės pagrindas.“
Daugiau: https://group.renault.com/en/passion-2/design/giving-each-of-our-brands-a-strong-personality/