Pranešimas spaudai
Prasidedant 2016 metų Moterų forumui, „Renault-Nissan“ aljansas patvirtina savo siekį lyčių lygybei, kurio rezultatais pastaraisiais metais tapo svarbūs moterų pasiekimai „Renault“ ir „Nissan“ kompanijose.
„Renault“ ir „Nissan“ kelias moteris paskyrė į svarbiausias vykdomąsias pozicijas. Tarp jų buvo: Véronique Sarlat-Depotte, tapusi už globalinius pirkimus atsakinga aljanso viceprezidente ir vadove, taip pat „Renault Nissan Purchasing Organization“ (RNPO) vykdomąja vadove; Clotilda Delbos, tapusi vykdomąja viceprezidente ir vyriausiąja „Groupe Renault“ finansų direktore; ir Mayra Gonzalez, tapusi „Nissan Mexico“ prezidente ir vykdančiąja direktore.
„Mūsų siekis lyčių lygybei tarnauja mūsų verslo kompetentingumui, nes mes ieškome talentingiausių žmonių pasaulyje, – sakė aljanso vadovas Carlosas Ghosnas. – Mes žengėme svarbius žingsnius, skatindami lygybę visuose aljanso lygmenyse. Šiandien, besidžiaugiant vienais iš geriausių rodiklių industrijoje, mūsų laukia dar ne vienas darbas, todėl mes ir toliau laikomės šios krypties.“
Prancūzijos kompanijoje „Renault“ ir Japonijos kompanijoje „Nissan“ dirbančių moterų skaičius per pastaruosius metus gerokai padidėjo, didžiąja dalimi tai įvyko dėl pokyčių vadovaujančiose pozicijose.
„Renault“ kompanijoje 2015 metais dirbančios moterys sudarė 18,8 procento. 2014 metais šis skaičius siekė 18,4 procento, o 2000 metais – 10 procentų. 2015 metų pabaigoje moterys sudarė 24,2 procentus iš 2 000 vadovaujančias pozicijas užėmusių darbuotojų. 2014 metais ši dalis sudarė 22 procentus. Automobilių industrijoje „Renault“ yra pasaulinis lyderis, vertinant moterų paskyrimą į vadovaujančias pozicijas. Dvylikos narių Vykdomajame komitete yra trys moterys (2015 metais iš vienuolikos narių buvo dvi moterys): Mouna Sepehri, vykdomoji viceprezidentė kompanijos vadovo biure; Marie-Françoise Damesin, vykdomoji viceprezidentė, atsakinga už personalą (Damesin taip pat yra ir „Renault-Nissan“ aljanso vykdomoji prezidentė, atsakinga už personalą); ir Clotilda Delbos, neseniai paskirta vykdomąja viceprezidente ir vyriausiąja „Groupe Renault“ finansų direktore.
„Nissan“ kompanijoje 2016 metais 9,1 procento vadovaujančių pozicijų Japonijoje užėmė moterys. 2015 metais ši dalis sudarė 8,2 procento. Remiantis Japonijos sveikatos, darbo ir gerovės ministerijos pateikiama 2015 metų statistika, šis skaičius atrodo pažangiai, palyginti su Japonijos kompanijų, turinčių per 1 000 darbuotojų, vidurkiu, kuris yra 3,7 procento. 2016 metais moterys Japonijoje sudarė 7 procentus aukštesniojo lygio vadovų, o tai daugiau nei trigubai viršija 2008 metais buvusius 2 procentus. 2016 metų balandį visame pasaulyje esančiose „Nissan“ gamyklose moterys buvo užėmusios 13 procentų vadovaujančiųjų pozicijų; 2008 metais šis skaičius siekė 7 procentus. „Nissan“ tikslas yra iki 2017 metų šį skaičių visose gamyklose padidinti iki 14 procentų.
„Renault-Nissan“ aljanso moterys pripažįstamos dėl jų reikšmingo indėlio į verslą
2016 metais aljansas ir kelios jo vadovės pelnė ne vieną apdovanojimą, įskaitant:
•Keturias aljanso vadoves „Automotive News Europe“ įvardijo kaip pirmaujančias 2016 metų moterimis. Tai Mouna Sepehri, Marie-Francoise Damesin, Agneta Dahlgren, „Groupe Renault“ C segmento ir elektromobilių dizaino direktorė, ir Juditha Richardson, „Nissan Europe“ už pirkimus atsakinga viceprezidentė.
•Nepriklausoma organizacija „Women and Vehicles in Europe“ („Europos moterys ir automobiliai“, arba WAVE) Agnetą Dahlgren paskelbė 2016 metų moterimi. Rugsėjo 28 dieną, prieš pat Paryžiaus automobilių parodos atidarymą, „Automotive News Europe“ Agnetą taip pat apdovanojo 2016-ųjų „Eurostar“ prizu, kuriam kandidatai atrenkami iš Europos automobilių pramonei atstovaujančių vyrų ir moterų.
•„Renault Brazil“ pelnė Auksinį apdovanojimą, kurį, įvertinusi moterų palaikymą, skyrė už galių moterims suteikimą kovojanti Jungtinių Tautų Organizacija „Women Empowerment Principles“.
•„Renault Spain“ buvo apdovanota Ispanijos sveikatos, socialinės rūpybos ir lygybės ministerijos sertifikatu, pripažįstančiu kompanijos siekį kovoti dėl darbuotojų lygybės.
•„Nissan“ pelnė „Platinum Kurumin” sertifikatą, kurį įteikė Japonijos sveikatos, darbo ir gerovės ministerija. Šiuo sertifikatu apdovanojamos kompanijos, palaikančios vaikus turinčius darbuotojus. „Nissan“ yra pirmasis tokį apdovanojimą pelnęs automobilių gamintojas.
•Dėl dirbančių moterų palaikymo Tokijo birža „Nissan“ ketvirtus metus iš eilės paskelbė esant „Nadeshiko Brand“ (pažodžiui – rožinė markė) kompanija.
Aljanso iniciatyva ir renginiai, skatinantys galių moterims suteikimą:
•Nuo 2010 metų daugumoje šalių, kuriose veikia „Renault“, moterys gali tobulėti specialiuose mokymuose, lavindamos savo lyderystės įgūdžius, bendraudamos su individualiais treneriais ir mentoriais, kuriuos siūlo „Women@renault“ planas.
•„Women@renault“ socialinis tinklas apima daugiau nei 4 500 narių, tarp kurių vyrai sudaro 23 procentus kontingento.
•„Nissan“ ir toliau tęsia Japonijoje vykdomą „Ladies First“ aptarnavimo programą. „Ladies First“ atstovybės valdo ir jose dirba beveik vien moterys. Tokijo priemiestyje Fuchu esanti atstovybė išsiskiria ryškiu interjeru, slaugos kambariu ir erdviu vaikų žaidimų kambariu. Jo tikslas – palikti kuo geresnius įspūdžius automobilius perkančioms moterims ir pirmąjį automobilį perkantiems asmenims. Rugsėjį „Nissan“ tinkle buvo 272 „Ladies First“ atstovybės.
•„Nissan“ padidino pardavimuose dirbančių moterų skaičių. Rugpjūtį Japonijoje 9,9 procento pardavėjų sudarė moterys. 2015 metų viduryje šis skaičius buvo 8,5 procento. Kompanijos tikslas yra šį skaičių padidinti iki 10 procentų.
„Renault-Nissan“ Moterų forume siekia iškopti į aukštumas
Kiekvienais metais vykstančiame Moterų forume „Renault“ ir „Nissan“ demonstruoja vis geresnius lyčių lygybės rodiklius. Šiemetinė konferencija vyks Prancūzijoje, Djuvilyje, nuo lapkričio 30 iki gruodžio 2 dienos. Kasmetinis susirinkimas, kurį aljansas palaiko nuo 2006 metų, siekia pagerinti moterų galimybes pramonėje, politikoje ir visuomenėje.
Aljansas į šią konferenciją siunčia 50 geriausiai pasirodžiusių moterų darbuotojų iš viso pasaulio. Šiais metais aljansas remia specialią forumo sesiją, pavadintą „Siekiant aukštumų“.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.