Pranešimas spaudai

Dalintis

NAUJOJI „DACIA“ MODELIŲ GAMA: DABAR –DAR MODERNESNĖ IR PRIEINAMA, KAIP VISADA

• „Dacia“ atnaujino beveik visą savo modelių gamą. • „Dacia“ atnaujino naujųjų „Sandero“, „Sandero Stepway“, „Logan“ ir „Logan MCV“ išorės stilių ir vidaus dizainą. • Taip pat buvo atnaujinti naujieji „Dokker“, „Dokker Van“ ir „Lodgy“. • „Dacia“ pasiūlė visiškai naują, benzinu varomą „SCe 75“ variklį. Šis modernus, ekonomiškas ir nebrangus agregatas leidžia CO2 taršą ir degalų sąnaudas sumažinti beveik 10 procentų . • Pirmą kartą „Duster“ automobilyje pasiūlyta dviejų sankabų automatinė transmisija EDC („Efficient Dual Clutch“). • „Dacia“ markei toliau augant, pasiekti nauji prekybos rekordai. 2016 metų spalio pabaigoje „Dacia“ visame pasaulyje pardavė daugiau nei 477 900 automobilių, prekybos apimtis padidindama 6 procentais. • Energetiškai efektyvios „Dacia“ gamyklos pasiruošusios patenkinti augančius klientų poreikius. • „Dacia“ tikisi, kad visi šie nauji automobiliai toliau didins prekybos apimtis.

Paryžiaus automobilių parodoje „Dacia“ pristatė naują savo keturių pagrindinių modelių –„Sandero“, „Sandero Stepway“, „Logan“ ir „Logan MCV“ – dizainą. Automobilių stilius tapo dar modernesnis: jį pabrėžia nauji žibintai, naujas salonas, naujos dėtuvės ir įranga. Ir visa tai siūloma už prieinamą kainą. Kai kurie naujieji elementai buvo įdiegti „Dokker“, „Dokker Van“ ir „Lodgy“, taip visai modelių gamai suteikiant bendrus bruožus. „Dacia“ taip pat praplėtė naujiesiems „Sandero“, „Sandero Stepway“, „Logan“ ir „Logan MCV“ siūlomų variklių gamą. „Dacia“ pasiūlė visiškai naują, benzinu varomą variklį „SCe 75“, kuris yra modernesnis, patraukliai įkainotas ir dar ekonomiškesnis. O „Duster“ siūlomas su automatine dviejų sankabų EDC („Efficient Dual Clutch“) transmisija.


1.1 „Dacia“ pristato naujuosius „Sandero“, „Sandero Stepway“, „Logan“ bei naująjį „Logan MCV“ ir atnaujintus „Dokker“, „Dokker Van“ bei „Lodgy“

2016 metais „Dacia“ atnaujino didžiąją modelių gamos dalį. Buvo atnaujintas naujųjų „Sandero“, „Sandero Stepway“, „Logan“ ir „Logan MCV“ išorės stilius ir salonai, taip dar labiau sustiprinant modernumo pojūtį. Kai kurie naujų automobilių stiliaus elementai panaudoti ir „Dokker“, „Dokker Van“ bei „Lodgy“. „Dacia“ modelių gama dabar yra dar patrauklesnė ir kartu išlieka tokia pat prieinama, kaip visada.


Išorės dizainas paryškina tvirtus bruožus

Naujieji „Sandero“, „Sandero Stepway“, „Logan“ ir „Logan MCV“ papuošti atnaujinus priekinę jų kėbulų dalį. Išvaizdai dinamiškumo ir šiuolaikiškumo pojūtį suteikia nauji priekiniai ir galiniai žibintai. Naujieji priekiniai LED dienos žibintai buvo atnaujinti, dizainui suteikiant dar daugiau modernumo. Juose panaudota keturių švytinčių stačiakampių elementų kombinacija, tapusi naujuoju „Dacia“ šviesų simboliu. Platumo įspūdį sukurianti priekinė automobilio dalis sustiprina atletiškas kėbulo linijas.

Galiniuose žibintuose taip pat panaudotas keturių švytinčių stačiakampių derinys2. Raumeningas automobilio kėbulo linijas paryškina naujo dizaino buferis, kartu su chromu dekoruotomis priekinėmis grotelėmis ir rūko žibintais.


Šiuos dizaino pakeitimus pamatysite naujajame „Sandero Stepway“. Jo priekinėje dalyje matyti „Duster“ modeliui būdingi stiliaus bruožai. Juodi buferio atspalviai elegantiškai dera su chromu blizgančiais stačiakampiais ant radiatoriaus grotelių. Aukštesnė automobilio prošvaisa, matiniu chromu dekoruota priekinė ir galinė dugno apsauga bei išilginiai stogo rėmai akcentuoja SUV automobilio stilių. Galinėje dalyje tvirtą automobilio charakterį paryškina chromuotas išmetimo vamzdžio antgalis.

Buvo atnaujinta ratlankių ir ratų apdailos gama (priklausomai nuo individualių rinkų). Parenkami „Flex“ ratų gaubtai akcentuoja elegantišką automobilio siluetą.


Modernus salono stilius

Naujųjų modelių salonuose panaudotos statusą pabrėžiančios apdailos detalės: matinio chromo dekoracijos ant vairo rato, ventiliacijos angų, prietaisų skydelio ir centrinėje konsolėje; taip pat – durų rankenėlių ir pavarų jungimo svirties.

Naujas, keturių stipinų vairo ratas dabar gaminamas su centre įmontuotu garso signalo mygtuku; jį išdidžiai puošia „Dacia“ emblema. Aukšto lygio versijose vairo ratas išsiskiria išskirtine, minkšta „Soft Feel“ apdaila, kuri yra ir labai patvari, ir maloni lytėti.

Visi modeliai gamoje gaminami su naujais medžiaginiais apmušalais, kurie suteikia tiek šviežumo, tiek komforto pojūtį. Naujojo „Sandero Stepway“ apmušalai sukuria trijų matmenų efektą, kurį sustiprina paviršiuje matomos siūlės.


Gausesnė įranga – didesniam komfortui

Automobiliai siūlomi su nauja, praktiška įranga, kuri sukurta palengvinti vairavimą: tarp šios įrangos – atbulinės eigos kamera (priklausomai nuo versijos) ir pagalbinė pajudėjimo įkalnėje sistema. „Dacia“ priekinių ir galinių langų kėliklius perkėlė į durelių vidinius skydus. Vairuotojo durelių lango valdiklis leidžia naudotis vieno paspaudimo funkcija, o atlenkiamas centrinis ranktūris pritvirtintas prie vairuotojo sėdynės (priklausomai nuo versijos), taip palengvinant mygtukų, kurie yra tarpe tarp priekinių sėdynių, pasiekimą.


Salonas erdvus, kaip visuomet, dabar netgi praktiškesnis, nes jame yra daug dėtuvių, įskaitant keleivio sėdynės šone esantį mobiliojo telefono laikiklį, konsolės šone esančią dėtuvę ir naują butelių laikiklį, esantį centrinės konsolės galinėje dalyje. Taip pat yra naujas 12 voltų elektros lizdas, leidžiantis gale sėdintiems keleiviams įkrauti savo mobiliuosius įrenginius.


1.2 Naujasis „SCe 75“ variklis: dar daugiau ekonomijos

„Dacia“ yra pirmoji grupės markė, siūlanti visiškai naują, benzinu varomą atmosferinį „SCe 75“ variklį. Šis 1,0 litro tūrio, trijų cilindrų variklis, pasiekiantis 75 AG ir 97 Nm pajėgumą, bus naujasis bazinis jėgos agregatas. Jis leidžia CO2 taršą sumažinti beveik 10 procentų ir yra ekonomiškesnis už savo pirmtaką – 75 AG pajėgumo 1,2 litro 16V variklį.

Ši ekonomija buvo pasiekta variklio svorį sumažinant 20 kilogramų. Tai pavyko padaryti panaudojus iš aliuminio pagamintą variklio bloką ir pažangias technologijas, tarp kurių:

–kintamos talpos alyvos siurblys,

–DLC („Diamond Like Carbon“ – deimantui prilygstančios anglies) danga padengti vožtuvų kėlikliai ir grafitu dengti stūmoklių šonai.

Kintamų fazių dvigubų vožtuvų valdymo sistema VVT suteikia papildomą galią didesniam vairavimo malonumui.

„SCe 75“ variklis visiškai atitinka „Renault-Nissan“ aljanso kokybės standartus. Šis modernus, ekonomiškas ir nebrangus agregatas dera su svarbiausiomis „Dacia“ vertybėmis ir prekybos vietose pasirodys 2017 metų pradžioje (priklausomai nuo rinkos).


Be bazinio variklio „SCe 75“, „Dacia“ siūlo platų savo pagrindinių modelių pavaros sistemų asortimentą:

–Benzininės versijos: „TCe 90“ su „Stop & Start“ (S&S) sistema, „TCe 90 S&S LPG“ ir „TCe 90 S&S“, suderintą su automatizuota mechanine transmisija „Easy-R“.

–Dyzelinės versijos: „dCi 75 S&S“ ir „dCi 90 S&S“ su mechanine arba automatizuota „Easy-R“ transmisija.

Dabar visi „Dacia“ gamos modeliai siūlomi su LPG varikliais (priklausomai nuo rinkos).

1.3 „Duster“ siūlomas su automatine dviejų sankabų transmisija EDC („Efficient Dual Clutch“), suteikiančia dar didesnį vairavimo malonumą

Per pastaruosius 12 metų automatinių transmisijų užimama Europos rinkos dalis padidėjo nuo 6 iki 18 procentų, užfiksuotų 2015 metais. „Dacia“ naudojama automatinė transmisija EDC („Efficient Dual Clutch“) pateikia alternatyvą mechaninėms pavarų dėžėms. „Duster“ su EDC transmisija siūlomas ją derinant su „dCi 110 4x2 S&S“ dyzeliniu varikliu.


Šešių laipsnių automatinė dviejų sankabų transmisija EDC automatinės pavarų dėžės komfortą ir veikimo tolygumą suderina su mechaninės pavarų dėžės teikiamu ekonomiškumu ir nedidele CO2 tarša.


EDC transmisijoje naudojamas dviejų sankabų derinys: viena sankaba valdo neporinių laipsnių pavaras (1-ąją, 3-iąją ir 5-ąją), o antroji sankaba – porinių laipsnių (2-osios, 4-osios ir 6-osios) pavaras ir atbulinės eigos pavarą.

Pavarų jungimą atlieka elektroniniai valdikliai, kuriuos kontroliuoja valdymo blokas, parenkantis tinkamus pavarų laipsnius. Pavaros keičiamos nuo vienos sankabos persijungiant prie kitos: pirmoji sankaba atjungiama tuo metu, kai įjungiama antroji, taip užtikrinant nepertraukiamą variklio trauką varantiesiems ratams ir išvengiant energijos praradimų. Sistema užtikrina greitą pavarų perjungimą, parenkant esamam greičiui tinkamą aukščiausią pavarą, kartu iki minimumo sumažindama degalų sąnaudas ir CO2 taršą. EDC transmisijos technologija užtikrina papildomą komfortą ir greitą reakciją. EDC sistemoje integruota ir pagalbinė pajudėjimo įkalnėje sistema.


2. Rekordiniai prekybos rezultatai

2016 metų spalio pabaigoje „Dacia“ visame pasaulyje buvo pardavusi per 477 967 automobilius, 6 procentais pagerindama pernykščius rezultatus. Europoje „Dacia“ savo užimamą rinkos dalį padidino viena dešimtąja procento (iki 2,4 procento), Eurazijos regione – dviejomis dešimtosiomis procento (iki 8,2 procento), o Magrebo regione – aštuoniomis dešimtosiomis procento (iki 18,5 procento).

Ne mažiau nei 27-iose rinkose iš 44, kuriose parduodami „Dacia“ automobiliai, buvo pasiekti nauji pardavimų arba užimamos rinkos dalies rekordai.


– Europoje „Dacia“ pardavimai pasiekė 346 882 automobilius. Tai – naujas rekordas ir 11,1 procentų augimas. „Sandero“ ir „Duster“ savo segmentuose buvo atitinkamai trečias ir antras pagal populiarumą privačių klientų pasirinkimas .

– Prancūzijoje „Dacia“ paskelbė apie 11,5 procento didėjusią pardavimų apimtį, pakilusią iki 94 055 automobilių. Kartu buvo pasiektas ir prekybos privatiems klientams rekordas, kurį sudarė daugiau nei 92 727 parduoti automobiliai. „Sandero“ pardavimai pakilo 15,6 procento, dėl ko šis modelis Prancūzijos prekybos rezultatų suvestinėje pakilo trimis pozicijomis. Prancūzijoje „Sandero“ buvo geriausiai privačių klientų perkamas automobilis.

– Kitose Europos rinkose „Dacia“ pardavimai padidėjo 10,9 procento, sudarydami 252 827 automobilius. Italijoje markė pranešė apie 45 065 automobilius siekiančius rekordinius pardavimus – jie padidėjo 15,1 procento. Nauji rekordai buvo pasiekti Ispanijoje (45 669 automobiliai) ir Lenkijoje (15 781 automobilis).

– Maroke „Dacia“ pardavimai išaugo 16,4 procento – iki 33 801 automobilio. Markė išsaugojo bendros lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių rinkos lyderio poziciją, užimdama 26 procentų rinkos dalį.

– Turkijoje, pardavus 34 840 automobilių, „Dacia“ sumušė savo ankstesnį užimamos rinkos dalies rekordą (padidėjo iki 4,8 procento). Rumunijoje, kurioje „Dacia“ yra rinkos lyderis, užregistruotas 3,5 procento siekęs prekybos augimas, pardavus 31 316 automobilių.

44 šalyse savo automobilius pardavinėjanti „Dacia“ siekia dar labiau padidinti savo populiarumą, pasinaudodama naujų modelių suteikiamomis galimybėmis. Per daugiau nei 10 metų „Dacia“ dėl savo aiškios politikos – gaminti patrauklius automobilius, kurie užtikrina tikrą vertę už sumokamus pinigus – išsiskyrė kaip solidus automobilių rinkos žaidėjas.


3. „Dacia“ sėkmę palaiko energetiškai efektyvios gamyklos

Naujieji „Dacia“ modeliai gaminami Rumunijoje (Pitestyje), Maroke (Tanžyre ir Kasablankoje) ir Alžyre (Orane) esančiose gamyklose. Siekiant patenkinti didėjančius klientų poreikius, visos gamyklos veikia trimis pamainomis. „Dacia“ strateginis sprendimas yra automobilius gaminti kuo arčiau jų rinkų, taip siekiant geriau patenkinti skirtingus klientų poreikius.


Gamykla Pitestyje buvo pirmoji, nuo kurios prasidėjo „Dacia“ sėkmės istorija; būtent čia 2004 metais buvo pradėtas gaminti „Logan“. Dabar Pitestyje gaminami naujieji „Logan“, „Logan MCV“, „Sandero“, „Sandero Stepway“ ir „Duster“. Šioje gamykloje yra kėbulų gamybos linija, variklių, transmisijų surinkimo linija, logistikos departamentas ir liejykla. Siekiant patenkinti augančią rinkos paklausą, Pitesčio gamykla dirba visu pajėgumu.


Markei populiarėjant, 2012 metais buvo atidaryta Tanžyro gamykla. Joje gaminami naujieji „Lodgy“, „Dokker“ ir „Dokker Van“, taip pat naujieji „Sandero“ ir „Sandero Stepway“. 2017 metais čia bus pradėti gaminti naujieji „Logan MCV“.

Tanžyro gamykla sukurta taip, kad atsinaujinančių energijos šaltinių panaudojimas šios gamyklos CO2 taršą sumažintų beveik iki nulio. Energija čia gaminama naudojant terminius šaltinius – tai pirmoji ir vienintelė tokia automobilių gamykla pasaulyje. Tanžyro kompleksas į aplinką neišleidžia jokio industrijos užteršto vandens. Todėl gamybos procesuose naudojamas vanduo yra nuolat valomas ir naudojamas kelis kartus. Prieš išleidžiant į aplinką, vanduo išvalomas biologiniu būdu specialiai įrengtuose valymo įrenginiuose.

Grupė Maroke turi dar vieną gamyklą – SOMACA. Kasablankoje esančiame komplekse gaminami naujieji „Logan“, „Sandero“ ir „Sandero Stepway“.

Prieš dvejus metus Alžyre, Orano mieste, grupė atidarė savo naujausią gamyklą. Joje 2016 metų birželį pradėtas gaminti Alžyro rinkai skirtas naujasis „Sandero Stepway“.


4. Aktyvi markės gerbėjų bendruomenė


Nuo 2004 metų „Dacia“ pastebimai išaugo, automobilių rinkoje suformuodama unikalią nišą. „Dacia“ modelių gamą dabar sudaro septyni modeliai, kurie gaminami keturiose gamyklose, parduodami 44 pasaulio šalyse, o jų pasaulinės prekybos apimtys yra didesnės nei keturi milijonai. Socialiniuose tinkluose „Dacia“ surinko 3,3 milijono gerbėjų. Ši labai aktyvi bendruomenė pastebimai prisidėjo prie markės komercinio pasisekimo.


„Dacia“ ir dalijimosi ekonomika

„Dacia“ populiarumo priežastys – patrauklių automobilių gama ir aktyvi gerbėjų bendruomenė. Pastaroji netikėtai susiformavo dar prieš 11 metų, kai buvo surengtas „Logan“ gamybos pradžiai skirtas pirmasis „Dacia“ piknikas. Į Prancūzijoje surengtą aštuntąjį „Dacia“ susitikimą atvyko per 11 000 klientų, o vėliau Danijoje ir Vokietijoje vykusiuose renginiuose jų atitinkamai buvo 3 000 ir 5 500. Šių piknikų programos derina pramogas ir galimybę pabendrauti su kitais entuziastais. „Dacia“ siekis šiai bendruomenei suteikti aktyvų ambasadoriaus vaidmenį tokius renginius pavertė nenutraukiama tradicija.


Norėdama susisiekti su bendruomene, Prancūzijoje „Dacia“ naudoja „Système Dacia“ bendrijos platformą, leidžiančią pasiekti dar didesnį klientų ratą. Šiame tinklalapyje yra sritis, skirta dalintis informacijai tarp esamų ir būsimų „Dacia“ klientų. Norintieji išbandyti automobilį, gali tiesiogiai susisiekti su „Dacia“ savininkais ir paspaudę mygtuką paprašyti bandomojo važiavimo arba atsakymų į rūpimus klausimus.


Automobilių dalijimosi paslauga yra dar vienas reikšmingas būdas plėsti „Dacia“ automobilių naudojimą. „Dacia“ šį projektą plėtoja kartu su didžiausiu Prancūzijoje automobilių dalijimosi rinkos žaidėju „Drivy“. O štai kita programa – „Dacia Jeunes“, skirta 18–29 metų asmenims. Viena iš jos tikslų yra pagalba jauniems automobilių pirkėjams. Jiems teikiami specialūs pasiūlymai, pavyzdžiui, vieną eurą kainuojantis draudimas pirmaisiais metais, automatinės kelių mokesčių rinkliavos įranga, priežiūros kuponai ir kita.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.