Pranešimas spaudai

Dalintis

„ALPINE“ AISTROS LAIKMEČIAI „RETROMOBILE“ PARODOJE

• „Retromobile“ parodoje eksponuoti šeši klasikiniai „Alpine“ modeliai • Eksponuojamas koncepcinis „Alpine Vision“ – tarsi simbolinis tiltas, jungiantis markės praeitį ir ateitį

„Groupe Renault“ dalyvavo 42-ojoje, Paryžiaus „Porte de Versailles“ parodų rūmuose rengiamoje „Retromobile“ parodoje.

Skaičiuojant paskutines dienas prieš pasaulinį, nekantriai laukiamą serijinio „Alpine“ modelio debiutą, markės gerbėjai galėjo vėl pamatyti vieną įsimintiniausių visų laikų automobilį su sparnuota A raide.


ALPINE A106


Nuotykiai prasideda!


1955 metais pradėtas gaminti automobilis buvo pirmasis „Alpine“, parodantis visas svarbiausias Djepe mieste įsikūrusio automobilių gamintojo ypatybes.


Djepe įsikūrusio „Renault“ atstovo sūnus, perėmęs tėvo verslą, tapo jauniausiu automobilių gamintojo atstovu Prancūzijoje. Tai buvo Jeanas Rédélé, kuris 1950 metais aktyviai įsitraukė į automobilių sportą. Sėdęs prie sportinio automobilio vairo, jis greitai parodė savo talentą, triumfuodamas tokiose prestižinėse varžybose kaip „Monte-Carlo“, „Mille Miglia“, „Tour de France Automobile“ ir nelengvame ralyje Liežas–Roma–Liežas.


Šie pasiekimai buvo iškovoti vairuojant „Renault 4CV“, tačiau Jeanas Rédélé turėjo didesnių ambicijų – jis svajojo, naudojant kuo daugiau serijiniu būdu gaminamų detalių, sukurti mažą prancūzišką sportinį automobilį. Iš pradžių Rédélé sumanė du „Renault Spéciale“ modelius, kuriuos suprojektavo „Michelotti“ ir perdarė „Allemano“. Darbui su plastiku buvo pakviesti šią technologiją įvaldę kėbulų gamybos specialistai – broliai Chappe iš Sent Mauro. Jie atliko svarbiausią vaidmenį, atsirandant „Alpine A106“ – elegantiškam poliesterio kėbului ant „Renault 4CV“ važiuoklės. Šio modelio pavadinimas buvo aliuzija į Jeano Rédélé pergalę „Critérium des Alpes“ lenktynėse, kurią jis iškovojo vairuodamas 106-uoju numeriu pažymėtą 4CV.


1955 metų liepos 25 dieną buvo įsteigta „Société des Automobile Alpine“ įmonė.

Tų pačių metų spalio 6 dieną, Paryžiaus automobilių parodoje pristačius A106 modelį, buvo oficialiai pristatytas ir „Alpine“ prekės ženklas. Šis modelis pažymėjo pirmąjį naujosios „Alpine“ istorijos etapą – nuo 1955 iki 1959 metų buvo pagamintas 251 automobilis.


ALPINE A108


Pradėjęs mažo sportinių automobilių gamintojo veiklą, Jeanas Rédélé greitai suprato, kad toks verslas gali išsilaikyti tik siūlant daugiau produktų. Todėl jis nusprendė praplėsti gamą, pradėdamas gaminti modelius su kabrioleto ir kupė kėbulais.

Tuomet „Rédélé Spéciale“ koncepcijos kūrėjas Giovanni Michelotti suprojektavo elegantišką ir rafinuotą kabrioletą. 1957 metais Turine esančioje „Allemano“ kėbulų ateljė buvo paruoštas šio modelio prototipas. Automobilis buvo sukurtas „Renault 4CV“ pagrindu, jis buvo varomas standartinio variklio. Ilgainiui A106 kabrioletas evoliucionavo panaudojant „Dauphine“ komponentus, o 1959 metais atsirado versija „Coupé Sport“ su standžiu stogu.

Nuolat tobulinant automobilį, statūs priekiniai žibintai buvo paslėpti po aerodinaminiais, skaidraus „Perspex“ plastiko gaubtais.


ALPINE BERLINETTE

Legenda gimė!


Pirmą kartą „Berlinette“ kėbulo siluetas pasirodė ant „Alpine A108“ važiuoklės, tačiau geriausius rezultatus pavyko pasiekti pasirodžius A110 modeliui.


A108 debiutavo 1958 metais, o netrukus pasirodė ir skirtingos jo versijos. Viena iš 1960 metų Paryžiaus automobilių parodos žvaigždžių tapo už pirmtakus gracingesnė, „Tour de France“ dedikuota „Berlinette“. 1962 metais A108-ąjį pakeitė „Alpine A110“ su „Renault 8“ varikliu. „Berlinette“ komercinė karjerą buvo ilga, ji buvo gaminama iki 1977 metų (Ispanijoje variantas FASA buvo gaminamas iki 1978 m.). Djepe esančioje gamykloje pagaminta beveik 8 000 automobilių, o dar 4 000 pagaminta pagal licenciją Brazilijoje, Meksikoje, Ispanijoje ir Bulgarijoje.


Skirtingos „Berlinette“ versijos buvo varomos skirtingų „Renault“ variklių („Renault Dauphine“, „Renault 8“, „Renault 8 Major“ ir „Gordini“, „Renault 12 TS“ ir „Gordini“... Žinoma, nepamirštant ir „Renault 16“!), kurių galia siekė nuo 50 iki 138 AG (SAE).


„A110 Berlinette“ tapo žinomas kaip vienas geriausių savo kartos sportinių automobilių. Jis, valdomas vienų geriausių laikmečio vairuotojų, iškovojo daug titulų: 1967–1976 metais A110 dominavo nacionalinėje lenktynių serijoje, nuskynė Europos laurus ir 1973 metais pelnė pirmąjį Pasaulio ralio čempionato nugalėtojo titulą gamintojų įskaitoje. Vėliau automobilis laimėjo keletą itin prestižinių lenktynių, įskaitant „Monte-Carlo Rally“, „Tour de Corse“, „Acropolis Rally“, „Rallye du Maroc“ ir „Sanremo Rally“.


ALPINE A310

Po legendinės „Berlinette“, „Alpine“ įkūrėjas Jeanas Rédélé pradėjo „Alpine A310“ gamybą. Šis automobilis buvo skirtas reikliausiems vairuotojams, trokštantiems suderinti greitį, komfortą, patikimumą, išskirtinumą ir sportiškumą.


A310 išsaugojo svarbiausius A110 principus: centrinėje galinėje dalyje esantį variklį, važiuoklę su sijomis ir centriniu laikančiuoju vamzdžiu, saloną su 2+2 tipo sėdynių išdėstymu. Jo 1,6 litro tūrio, keturių cilindrų variklis paruošė dirvą PRV V6 agregatui, kuris, suderintas su važiuoklės modifikacijomis, pakaba ir subtiliais, tačiau efektyviais dizaino pokyčiais, suteikė A310 modeliui ypatingą dvasią.

Kadangi „Alpine“ jau buvo „Renault“ nuosavybė, A310 išliko pastoviu ralio scenos veikėju, 1977 metais laimėjusiu Prancūzijos ralio čempionatą. Vėliau buvo priimtas sprendimas gaminti serijinį A310 modelį su specialiu kėbulo priedų komplektu. Taip atsirado „Alpine A310 Pack GT“, kuriame esantys trys „Weber“ karbiuratoriai leido įsibėgėti iki 234 km/h greičio. 1985 metais atsiradusi versija GTA buvo siūloma su atmosferiniu V6 GT arba „V6 Turbo“ varikliu.


ALPINE GTA

„Alpine GTA“ buvo pirmasis „Alpine“, sukurtas vadovaujant „Renault“.


Kūrėjų tikslas buvo sukurti automobilį, kurio turbokompresorinis variklis jam suteiktų sportiškumo, itin nedidelis aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas – ekonomiškumą, o valdymo savybės ir salono komponuotė perteiktų naujausias modernaus pasaulio tendencijas. Automobilyje panaudota daug naujovių, įskaitant įleistus durų stiklus ir saugų užraktą.

Šis „Renault Alpine“ ženklo atstovas sulaukė populiarumo tokiose sportinius automobilius vertinančiose ir jiems reikliose šalyse kaip Vokietija ir Šveicarija. 1985–1990 metais buvo pagaminta 4 660 „V6 Turbo“ versijų ir 1 509 V6 GT variantai su atmosferiniais varikliais.

ALPINE A610


A610 galimybės atitiko tai, ko buvo tikimasi iš europietiško GT tipo automobilio – pirmosios klasės komforto ir dinaminių savybių.


Nuo pat gamybos pradžios „Alpine A610“ išsiskyrė kaip pasaulyje vienas nuostabiausių automobilių, pasižymėjusių pagerintu sukibimu su keliu, balansu važiuojant dideliu greičiu ir aukštos klasės sedanui derančiu rafinuotumu. Be to, apie pasikeitusią automobilio filosofiją skelbė gausi standartinė įranga, kurioje buvo ABS, oro kondicionierius, vairo stiprintuvas ir ant vairo rato esantys garso sistemos valdymo mygtukai. Iki tol tokios įrangos nebuvo nė viename kitame „Alpine“ modelyje.

Kaip oficialus 1992 metų Albertvilio žiemos olimpinių žaidynių partneris „Alpine“ pagamino ribotą aukštos klasės modelių seriją. Tai buvo specialiai parinkta „Gardenia White“ balta spalva nudažyti A610, išsiskiriantys baltais ratlankiais, šoninėmis juostomis, oficialiomis žiemos olimpinių žaidynių emblemomis ir elektriškai mėlynais apvadais dekoruota šviesiai pilkos odos salono apdaila.


Šalia visų šių iškalbingų pirmtakų, „Retromobile“ parodoje eksponuotas ir koncepcinis Alpine Vision automobilis, įkūnijantis dinamiką, eleganciją ir sportiškumui būdingą nedidelį svorį. Visa tai skirta vairavimo malonumui išgryninti.

Šis koncepcinis modelis suteikia galimybę pamatyti būsimojo serijinio automobilio, kurį „Alpine“ oficialiai pristatys kovo 7 dieną tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje, bruožus. Praėjusių metų vasarį pristatyta Monake, „Vision“ užsimena apie būsimojo „Alpine“ formas ir kartu duoda pirmąsias užuominas apie automobilio konstrukciją. Kaip ir visuose „Alpine“ modeliuose, variklis yra už sėdynių, galinėje centrinėje pozicijoje.

Tiek „Vision“, tiek būsimasis serijinis modelis buvo sukurti laikantis vairavimo malonumą įtvirtinančių kriterijų:


•Vairuotojas jaučiasi tobulai susivienijęs su automobiliu ir visiškai jį kontroliuoja, jausdamas kiekvieną kelio vingį

•Lengva konstrukcija, elegantiškas ir gyvybingas dizainas tvirtai koncentruojasi ties tuo, kas svarbiausia

•Sportinio automobilio autentiškumas seka ilga ikoniškų „Alpine“ modelių linija


Naujasis markės sportiškas automobilis bus gaminamas Prancūzijoje, Djepe esančioje „Alpine“ gamykloje. 2017 metais jis bus pristatytas Europoje, o ilgainiui – ir kitose pasaulio rinkose.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.