Pranešimas spaudai

Dalintis

„RENAULT E.DAMS“ LAIMĖJO BUENOS AIRIŲ EPRIX

Brandus ir užtikrintas Sebastieno Buemi (Sébastien Buemi) vairavimas Puerto Madero trasoje lėmė „Renault e.dams“ pergalę trečiosiose „FIA Formula E Championship“ trečiojo sezono ePrix lenktynėse. Tai trečiasis iš eilės S. Buemi laimėjimas, kuris yra šeštoji iš eilės jo komandos pergalė, „Renault e.dams“ iš dvidešimt ketvirtos perkėlusi aukštyn į dvyliktą ePrix poziciją nuo serijų inauguracijos, o tai reiškia 50 proc. sėkmingumą.

Brandus ir užtikrintas Sebastieno Buemi (Sébastien Buemi) vairavimas Puerto Madero trasoje lėmė „Renault e.dams“ pergalę trečiosiose „FIA Formula E Championship“ trečiojo sezono ePrix lenktynėse. Tai trečiasis iš eilės S. Buemi laimėjimas, kuris yra šeštoji iš eilės jo komandos pergalė, „Renault e.dams“ iš dvidešimt ketvirtos perkėlusi aukštyn į dvyliktą ePrix poziciją nuo serijų inauguracijos, o tai reiškia 50 proc. sėkmingumą.


Nikolia Prostas (Nicolas Prost) S. Buemi pergalę pastiprino likdamas ketvirtas po visas lenktynes vykusios intensyvios kovos su savo varžovu lenktynininku Luku di Grasiu (Lucas di Grassi). N. Prostas pelnė taškų kiekvienose šio sezono ePrix lenktynėse, pastarąjį kartą finišavęs nepelnydamas taškų Long Byčo ePrix lenktynėse 2016-jų balandį.


Lenktynių diena prasidėjo nuo to, kad visi tik ir galvojo, kad tai bus pirmosios ePrix lenktynės, kai nepavyks išvengti didelės drėgmės grėsmės, vis dėlto, kai debesys išsisklaidė, popietę buvo karšta, ir komandai dar kartą techniškai teko didžiausią dėmesį skirti akumuliatorių valdymui.


Abu vairuotojai per treniravimosi sesijas pasirodė esantys greiti, nepaisant to, kad vis būdavo parodomos raudonos vėliavėlės, kai varžovai atsitrenkdavo į barjerus, iliustruodami apgaulingą 2,48 km ilgio asfalto ir betono trasos, einančios prieš laikrodžio rodyklę, panašios į trečiojo sezono trasą, paviršių. S. Buemi per kvalifikacinį važiavimą važiavo Q2, o N. Prostas – Q4, tačiau N. Prostui nesisekė ir nedaug trūko, kad jis nebūtų turėjęs galimybės prisijungti prie S. Buemi „Superpole“ rungtyje.


S. Buemi startavo iš trečiosios pozicijos (P3), N. Prostas – iš P6. S. Buemi išlaikė startinę poziciją, o N. Prostas prarado turėtą vietą, tačiau abu jie toliau veržėsi į priekį, kol S. Buemi pasiekė P1 prieš sustojimą boksuose bolidui pakeisti, o N. Prostas – P3, ties ta pačia žyma.


Nuo tada S. Buemi galėjo būti ramus, sparčiai artėdamas prie savo šešto iš eilės laimėjimo, o N. Prostas tapo L. di Grassi auka, nusileisdamas į ketvirtąją poziciją. Lenktynėms pasibaigus L. di Grassi dėl nesaugaus išleidimo po sustojimo boksuose, už kurį jo komanda pagaliau buvo bausta, lankėsi pas stiuartus, tačiau jo finišavimo pozicija išliko ta pati.


Už pergalę Buenos Airėse „Renault e.dams“ gali būti dėkinga ją palaikiusiam technologijų partneriui „HP“. Siekdama didžiausio sėkmės potencialo, komanda naudoja naujausią „HP“ technologiją, pasitvirtinusią stebint tobulą trečiojo „Formulės E“ sezono startą su trimis laimėjimais per trejas lenktynes.


„Renault e.dams“ palieka Argentiną komandiniame čempionate surinkusi 111 taškų ir būdama „ABT Schaeffler Audi Sport“ su 60 taškų priešakyje. S. Buemi vairuotojų čempionate turi pelnęs 75 taškus, o jo artimiausias varžovas L. di Grassi – 46. N. Prostas su 36 taškais yra trečioje pozicijoje.


„Renault e.dams“, S. Buemi ir N. Prostą artimiausiu metu bus galima išvysti kovojančius dėl ketvirto trečiojo sezono raundo, Meksiko „Circuito Hermanos Rodriguez“ trasoje balandžio 1-ąją vyksiančiose ePrix lenktynėse.


Nr. 9, S. Buemi:

„Šis savaitgalis buvo labai geras, o jį užbaigti laimėjimu – nepaprastas jausmas. Manau, aš startavau sėkmingiau už Žaną-Eriką (Jean-Éric Vergne), bet aš nemėginau jo rimtai atakuoti pirmajame posūkyje. Keletą ratų laikiausi antrosios pozicijos (P2) tiesiog norėdamas atidirbti mūsų santykinį tempą. Kai pastebėjau, kad esu šiek tiek greitesnis už jį, pasinaudojau palankia galimybe. Po to automobilis važiavo nepriekaištingai, - kadangi komanda puikiai padirbėjo, nekilo jokių keblumų dėl sustojimo boksuose. Kaip vairuotojas esu labai patenkintas tuo, kad nepadariau jokių klaidų. Šią savaitę buvo tikrai svarbu, pelnyti kaip tik įmanoma daugiau taškų, ir gera būti laimėjusiems šiame sezone tris kartus iš eilės. Žinoma, trūksta taškų, kurie galėjo būti pelnyti pole pozicijoje, tačiau viskam pasibaigus rezultatu esu daugiau nei patenkintas."


Nr. 8, N. Prostas:

„Man šios lenktynės buvo labai geros. Startuodamas, - ten, kur buvo daug važiavimo zigzagais, - aš praradau vieną vietą, tačiau po to vijausi priekyje važiuojančius automobilius ir atlikau kelis stiprius lenkimus. Buvau patenkintas pirmojo bolido važiavimo tempu, ir aplenkiau Luką (di Grassi). Mano antrasis bolidas nesijautė toks pat stiprus, tad jam pavyko aplenkti mane, atgaunant ankstesnę poziciją. Maniau, kad mums galėtų pavykti atgauti tą poziciją po lenktynių, tačiau nebuvo lemta. Tai labai puikiai nuteikianti sezono pradžia tiek man, tiek ir komandai. Man visai nedaug pritrūko iki geresnio rezultato per kvalifikacinį važiavimą, todėl ketiname labai atidžiai panagrinėti organizaciją, kadangi anksčiau tai buvo mano stiprioji pusė. Jei tik man pavyks per kvalifikacinį važiavimą pasiekti kiek geresnį tempą, būsiu labai patenkintas; šį tikslą reikės pasiekti Meksike.”


Renault” sporto projektų vadovas Vensanas Gajardo (Vincent Gaillardot):

„Turime puikų automobilį, stiprią komandą ir nuostabius vairuotojus, taigi šis derinys tikrai labai veiksmingas.


Mes pajėgiame nuolat tobulėti visais atžvilgiais, tačiau ir mūsų konkurentai visąlaik tobulėja, o tai reiškia, kad vis tiek turime dirbti labai sunkiai, siekdami užsitikrinti, kad išsilaikysime aukščiausiose pozicijose. Nors savaitgalis buvo ir geras, bet mums vis dar reikia daugiau padirbėti, kad pasiektume geresnį tempą per kvalifikacinį važiavimą. Kadangi Argentinos trasos yra vienos iš karščiausių mūsų lankytų trasų, čia teko susidurti su keletu iššūkių, susijusių su karščiais. Mes buvome puikiai pasirengę įvairiems orų scenarijams, o ir nebuvo taip karšta, kaip galėjo būti. Turėjome įvairių strategijų, kurias būtume naudoję, jei lytų ar būtų ekstremalus karštis, taigi viską kontroliavome. Dar kartą labai dėkoju komandai, N. Prostui ir S. Buemi, kurių dėka taip patikimai galėjome pademonstruoti „Renault“ techniką."


Vyresnysis komandos vadybininkas Žanas-Polis Drijo (Jean-Paul Driot):

„Mūsų trečioji pergalė šiame sezone buvo išties svarbi, kadangi anksčiau Buenos Airėse nebuvome laimėję. Tiek S. Buemi, tiek ir N. Prostas pelnė reikšmingų taškų, kurie reiškia daug taip pat ir komandai. Šis sezonas labai ilgas, taigi svarbus kiekvienas taškas, nes juk negalėsime visada būti tokie stiprūs, kaip šio sezono pradžioje. Kiekvienas komandos narys dirba labai gerai, vykstant fantastiškai koordinacijai tarp „Renault“ ir „e.dams“. Mano tikslas – užtikrinti, kad šis tokio sėkmingo visų mūsų bendradarbiavimo ryšys nenutrūktų."


Vyresnysis komandos vadybininkas Alenas Prostas (Alain Prost):

„Šiandienos pergalė buvo labai svarbi mums ir S. Buemi, N. Prostas ir komanda puikiai pasidarbavo. Argentinoje „Renault“ turi daug fanų, atvykusių į ePrix lenktynes, tad buvo šaunu atsilyginti jiems už tai tokiu fantastišku laimėjimu. Čionykščiai fanai išties aistringi, jie labai vertina mūsų sėkmę, ir tai teikia pasitikėjimo „Renault“ elektromobilių technologija. Kadangi Argentinoje „Renault“ atsiveria didelė rinka, tai, ką pasiekėme šiandien, suteikė komandai labai didelį pasitenkinimą. Tai, kaip puikiai komanda šiuo metu dirba kartu, yra labai įspūdinga, o, be to, dėl šios priežasties mes ir pasiekiame tokių gerų rezultatų. Taip pat mums padeda „HP“, kuris yra stiprus mūsų partneris, ir kurio naujausia technologija pasirodė esanti išties naudinga šioje itin konkurencingoje aplinkoje. Buvau išties laimingas matydamas, kaip viskas ėjosi šiandien ir kaip mums pavyko suvaldyti šią dieną. Mums labai svarbu neprarasti šios varomosios jėgos, kad taip gerai eitųsi ir visą likusį sezoną."

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.