2017 METŲ MODELIS „RENAULT ESPACE“
„Premium“ klasės miesto visureigis tapo dar elegantiškesniu, komfortiškesniu bei malonesniu vairuoti.
![](/content/articles/1364/2017 espace.jpg)
Pasirodęs 2015-aisiais, penktosios kartos „Espace“ buvo atnaujintas: Europoje pasirodysiantis 2017-ųjų metų modelis patobulintas išsaugant pripažintus privalumus.
Nauja kėbulo spalva suteikia automobiliui dar daugiau elegancijos, o naujo dizaino 18 ir 19 colių skersmens ratlankiai užtikrina aukštesnę prošvaisą.
Papildyta komforto įranga ir atnaujinta „R-LINK 2“ multimedijos sistema, nuo šiol suderinama su „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ programėlėmis, praturtinančiomis vairavimo patirtį.
Modelio variklių gamą papildė naujasis „Energy TCe 225“ benzininis variklis, derinamas su 7 laipsnių EDC automatine transmisija.
Naujasis variklis, sukurtas bendradarbiaujant su „Renault Sport“ padaliniu, išvysto 225 AG (165 kW) galią bei maksimalų 300 Nm sukimo momentą.
Vairavimo malonumą suteikia greitesnis įsibėgėjimas, lyginant su „Energy TCe 200“, kurį pakeičia naujasis variklis.
Vidutinės degalų sąnaudos išlieka mažos, vos 6,8 litro/100 km, kaip ir 152 g CO2/km siekiančios emisijos.
Naujoji „Energy TCe 225 EDC“ jėgainė gali būti komplektuojama su „Zen“, „Intens“ ir „Initiale Paris“ įrangos versijomis.
2017-ųjų metų „Espace“ modelis pasižymi pavyzdiniu stabilumu bei sklandžiu valdymu dėka „4CONTROL“ visų keturių vairuojamųjų ratų sistemos, adaptyvių amortizatorių bei „MULTI-SENSE“ sistemos personalizuojamų vairavimo režimų.
01
Elegancija ir technologijos, sukurtos džiaugsmui
„Espace“ yra ikoniškas „Renault“ modelis – inovacijų, stiliaus bei komforto kiekvienoje kelionėje sinonimas. Nuo 2015-ųjų, kai „Espace“ pasirodė kaip miesto visureigis, jis atitiko modernius vartotojų lūkesčius nepaaukodamas nė dalelės savo DNR. Stabilumas ir sukibimas su kelio danga buvo ženkliai patobulinti „4CONTROL“ sistemos dėka, o „MULTI-SENSE“ sistema suteikia naujajam „Espace“ suasmenintų vairavimo pojūčių. 2017-ųjų metų „Espace“ modelis solidesnis bei prestižiškesnis automobilis, atgimęs su dar didesniu kėbulo spalvų, ratlankių bei interjero dekoro detalių pasirinkimu. Komforto įrangą papildė sėdynių vėdinimo funkcija, patobulintas „R-Link 2“ multimedijos sistemos jungiamumas su „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ programėlėmis, o naujasis „Energy TCe 225 EDC“ pasižymi ypatingu efektyvumu ir dinamika.“
Sandra Gomez, D Segmento programos vadovė
Elegantiškas ir jaukus miesto visureigis
Naujos stiliaus detalės dar išskirtinesniam dizainui
Nauja kėbulo spalva, papildžiusi 2017-ųjų metų „Espace“ modelio koloritą – „Titanium Grey“ pilka.
Vartotojai gali rinktis iš aštuonių originalių metališkų spalvų: „Cassiopée Grey“ ir „Platinum Grey“ pilkos, „Dune Beige“ ir „Glacé Brown“ rudos, „Céleste Blue“ mėlynos, „Etoilé Black“ juodos ir „Pearlescent White“ baltos, bei papildomos „Améthyste Black“ juodos spalvos, skirtos „Initiale Paris“ versijai. Taip pat gamoje – „Glacier White“ balta spalva be metališko atspalvio.
Naujasis „Espace“ taip pat pasižymi aukštesne prošvaisa bei ypatingai stilinga išvaizda dėka dviejų naujo dizaino ratlankių modelių:
o 18 colių skersmens „Argonaute“ ratlankiai (pakeičiantys 18 colių „Lapiaz“ modelį),
o 19 colių skersmens „Black Quartz“ ratlankiai (vietoje 19 colių „Quartz Diamanté“ analogų).
Nauja komforto įranga ypatingam jaukumui
Naujasis „Espace“ į vidų keleivius kviečia plačiai atsiveriančiomis durimis ir pasveikinančia žinute „R-Link 2“ multimedijos ekrane. Naujoji įranga: vėdinamos priekinės sėdynės, „Sable Grey“ pilkos spalvos odiniai sėdynių apmušalai bei tokios pačios spalvos odinės detalės, puošiančios ir durelių apdailą, „LED“ apšvietimas apsauginiuose skydeliuose nuo saulės, pirštinių dėtuvėje ir daiktų skyriuje po centrinių porankiu, suteikia interjerui dar daugiau jaukumo ir patogumo.
Technologijos visiems keleiviams
Inovatyvios technologijos
Kartu su aukštos klasės inovatyviu dizainu, naujasis „Espace“ pasižymi pažangiausiomis technologijomis, užtikrinančiomis ergonomiką, keleivių komfortą ir saugumą.
Naujos kartos „Renault Easy Connect“ mobilumo ir jungiamumo paslaugų platforma, nuo šiol diegiama naujajame „Espace“ modelyje, suteikia galimybę:
Išmanųjį telefoną ir jame įdiegtas programėles, pritaikytas naudoti vairuojant, pavyzdžiui, skambučius, žinučių rašymą bei siuntimą, navigaciją ar muziką, valdyti „R-Link 2“ multimedijos ekrane. Ši funkcija suderinama su „Apple Carplay“ bei „Google Android Auto“ programėlėmis išmaniesiems telefonams.
Naujoji „MY Renault app“ programėlė pradės veikti jau rudenį ir leis vartotojams išmaniuoju telefonu prisijungti bei valdyti savo automobilio funkcijas nuotoliniu būdu. Pagrindinės funkcijos suskirstytos į tris kategorijas: navigacija, kuriai reikalingas interneto ryšys, ekrano funkcijos ir „Renault“ paslaugos.
Kaip ir praėjusios kartos „Espace“, naujojo modelio įrangoje yra:
„Shift by wire“ konfigūracijos pagrindu sukurta „EDC“ pavarų dėžė, užtikrinanti efektyvų, sklandų ir tolygų pavarų perjungimą.
Visiškai skaitmeninis prietaisų skydelis su TFT ekranu, projekcinis ekranas bei 8,7 colių įstrižainės vertikalus lietimui jautrus „R-Link 2“ ekranas.
„Bose® Surround Sound“ garso sistema su 12 salone sumontuotų garsiakalbių bei „Centerpoint® 2“ technologija užtikrinanti puikų muzikos skambesį visiems keleiviams.
Naujasis „Espace“ taip pat turi naujos kartos pagalbines vairavimo sistemas (ADAS), kurias lengvai pasiekti galima „R-Link 2“ multimedijos sistemoje. Jų paskirtis yra:
o Užtikrinti saugumą, su adaptyvia greičio palaikymo bei AEBS automatine stabdymo sistema.
o Įspėti, su įspėjimo apie nukrypimą iš eismo juostos, įspėjimo apie saugaus atstumo nesilaikymą, aklosios zonos įspėjimo bei kelio ženklų atpažinimo sistemomis.
o Padėti ir palengvinti valdymą, su automatiškai persijungiančiomis tolimosiomis ir artimosiomis šviesomis, galiniais ir šoniniais atstumo jutikliais, galinio vaizdo kamera ir „Easy Park Assist“ sistema.
Dinamiška ir personalizuota vairavimo patirtis
Pažangiausios technologijos užtikrina unikalų naujojo „Espace“ valdymą ir komfortišką važiavimą, kurį galima personalizuoti pagal vairuotojo nuotaiką bei poreikius.
Važiuoklė su „4CONTROL“ visų keturių vairuojamųjų ratų sistema nuolat fiksuoja ir kontroliuoja galinių ratų pasisukimo kryptį. Važiuojant mažesniu nei 50 km/val.* greičiu, galiniai ratai pasisuka priešinga priekiniams ratams kryptimi, taip suteikiant automobiliui daugiau manevringumo, kartu sumažinant ir apsisukimo spindulį. Važiuojant greičiau nei 50 km/val., galiniai ratai pasisuka ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai, taip užtikrinant tikslesnį valdymą bei stabilumą.
Į automobilį diegiami nauji adaptyvūs amortizatoriai, kurių darbo parametrai keičiasi 100 kartų per vieną sekundę. Amortizatorių standumas arba minkštumas keičiasi priklausomai nuo važiavimo režimo, kelio dangos, vairo pasukimo kampo.
Šios technologijos pritaikomos prie specifinių individualių vairuotojo poreikių, kaip ir kitos vairavimo malonumą bei komfortą suteikiančios funkcijos. „MULTI-SENSE“ sistema leidžia pasirinkti iš keturių jau suprogramuotų važiavimo režimų, „Eco“, „Comfort“, „Neutral“ ir „Sport“, bei visiškai personalizuoto, individualiai užprogramuojamo „Perso“ režimo, išpildančio vairuotojo poreikius renkantis važiuoklės savybes ar interjero apšvietimą.
*„Comfort“ režimu (60 km/val. „Neutral“ režimu ir 70 km/val. „Sport“ režimu)
Poilsio erdvę primenantis komfortas ir praktiška įranga
Septynios sėdimos verslo klasės vietos
Tikras šeimyninis automobilis su 7 patogiomis sėdimomis vietomis – naujasis „Espace“ suteikia poilsio zoną primenančio jaukumo, užtikrinančio keleiviams aukštos klasės komfortą kiekvienoje kelionėje. Į įrangą įeina:
Vienos geriausių segmente sulankstomos priekinės sėdynės su plačiomis galvos atramomis.
Elektra reguliuojamas sėdynės aukštis bei sėdimosios pagalvėlės padėtis, atlošo ir strėnų atramos padėtis (iki 6 padėties nustatymų gali būti išsaugoti).
Atskiros antrosios eilės sėdynės.
Trečiosios eilės sėdynių atlošai lengvai nulenkiami, suformuojant lygias grindis ir padidinant bagažinės tūrį iki 2,101 dm3 (pagal VDA).
Praktiškai pritaikomas
2017-ųjų metų modelis „Espace“– kaip niekada praktiškas, dėka dviejų inovatyvių pakeitimų, užtikrinančių komfortą keleiviams bei krovinių skyriaus patogumą:
„One Touch“ konfigūracija leidžia antros ir trečios eilių sėdynių atlošus nulenkti – tiek atskirai, tiek visus kartu – trimis būdais: „R-Link 2“ multimedijos sistemoje centriniame ekrane, mygtukais bagažinėje arba kiekvienos sėdynės šone esančiomis svirtelėmis.
Elektra valdomas bagažinės dangtis gali būti atidaromas naudojantis „Renault“ raktu-kortele, mygtuku ant bagažinės dangčio ar centrinėje konsolėje arba mostelėjus koja po galiniu buferiu (pastaroji funkcija galima priklausomai nuo automobilio įrangos versijos).
„Initiale Paris“: visos geriausios „Renault“ savybės naujajame „Espace“
© Renault Marketing 3D-Commerce
Pasižymintis ypatingu komfortu, „Renault Espace Initiale Paris“ yra modelio versijų gamos viršūnėje, siūlydamas unikalią eksterjero apdailą ir smulkmeniškai išbaigtą interjerą.
„Initiale Paris“ versijos skiriamieji bruožai:
„Améthyste Black“ juoda kėbulo spalva, papildanti pasirenkamų spalvų gamą;
Išskirtiniai 19 colių skersmens ratlankiai;
„Initiale Paris“ ženklelis ant radiatoriaus grotelių;
„Camaieux Grey“ pilkos arba „Dark Brown“ rudos spalvų „Nappa“ odos sėdynių apmušalai;
Odiniai, siūlėmis apdygsniuoti durelių ir priekinio skydelio apdailos intarpai;
10 krypčių reguliuojamos priekinės sėdynės;
Specialūs priekinių ir galinių sėdynių galvos atlošai;
Dvigubi šoniniai stiklai, užtikrinantys puikią garso izoliaciją;
„Initiale Paris“ ženkleliai ant vairo, durų slenksčių, galvos atlošų bei reljefiniai apmušalai.
Naująjį „Espace Initiale Paris“ galima rinktis su dyzeliniu „Energy dCi 160 EDC“ arba benzininiu „Energy TCe 225 EDC“ varikliais.
02
„Energy TCe 225 EDC“: galingas ir dinamiškas variklis „Espace“ gamoje
„Energy TCe 225 EDC variklis yra naujas „Renault“ jėgainių gamos flagmanas. Sukurtas bendradarbiaujant „Renault“ ir „Renault Sport“ padalinio inžinieriams, naujasis variklis suteikia dar nepatirtą vairavimo pojūtį. Nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti trunka vos 7,6 sekundes, o derindamas aukštą sukimo momentą žemais sūkiais bei realistiškai mažas kuro sąnaudas, variklis suteikia tikrą vairavimo džiaugsmą. Naujojo „Espace“ Energy TCe 225 EDC jėgainė palaiko balansą sudėtingoje vairavimo pojūčių ir mažų kuro sąnaudų proporcijoje, išnaudodama efektyvumo pagerinimui sukurtų technologijų gausą.”
Ali Kassaï, produktų planavimo vyresnysis viceprezidentas.
Naujos kartos 1,8 litro darbinio tūrio variklis
Paremtas aljanso patirtimi
Naujasis „Espace“ gali būti komplektuojamas su nauju Energy TCe 225 EDC benzininiu varikliu, kuris pakeis Energy 1.6 TCe 200 EDC.
Naujasis „Espace“ yra antrasis „Renault“ grupės automobilis, kuriame komplektuojamas šis variklis. Neseniai pristatytas „Alpine A110“ buvo pirmasis, kuriame panaudotas Energy TCe 225 EDC – sportiniame automobilyje variklis išvysto 252 AG.
Senąjį variklį pakeičiantis 4 cilindrų analogas, sukurtas „Renault-Nissan“ aljanso inžinierių, yra 1,798cc (1.8 litrų) darbinio tūrio.
Patobulintas „Renault Sport“
„Renault Sport“ ir „Renault“ suvienijo jėgas kurdami 225 AG išvystančią variklio, komplektuojamo naujajame „Espace“ modelyje, versiją.
Kaip pagrindą panaudojant Energy TCe 200 EDC jėgainę, buvo siekiama pakelti galią, tam padidintas variklio darbinis tūris ir atnaujinta oro paėmimo sistema.
Vienas variklio atnaujinimo tikslų taip pat buvo išlaikyti kuro sąnaudas kiek įmanoma mažesnes.
Inžinieriai itin didelį dėmesį skyrė turbokompresoriaus optimizavimui ir tiesioginio degalų įpurškimo sistemai.
Svarbu buvo ir išlaikyti kuo mažesnį variklio svorį. Naujasis 2017 metų „Espace“ modelis pasižymi itin konkurencingu svorio ir galios santykiu, siekiančiu 7,2 kg/AG, o už Energy TCe 200 EDC jėgainę naujasis variklis sunkesnis vos 5 kg.
Naujasis Energy TCe 225 EDC variklis atitinka aukštus „Groupe Renault“ patikimumo ir gamtosaugos standartus, tarp jų – ir „Euro 6b“ emisijos standartą.
Didesnė galia ir sukimo momentas
Naujojo Energy TCe 225 EDC variklio galia ir sukimo momentas padidinti atitinkamai 12,5 ir 15 procentų.
Variklis išvysto 225 AG (165kW) pasiekęs 5,600 aps./min., o maksimalus sukimo momentas siekia 300 Nm plačiame, 1,750-5,000 aps./min. diapazone.
Naujasis variklis demonstruoja puikias charakteristikas, įskaitant akceleraciją 0-100 km/val. vos per 7,6 sekundes, sekunde greičiau nei Energy TCe 200 EDC.
Septynių laipsnių EDC transmisija
Naujajame „Espace“ komplektuojamas Energy TCe 225 EDC variklis sklandžiai dirba poroje su septynių greičių automatine EDC transmisija.
Naujoji transmisija pasižymi tokiais pačiais perdavimo skaičiais kaip ir pavarų dėžė, montuojama į „Energy TCE 200 EDC“ versiją.
Naujoji EDC transmisija sulaukė keleto pakeitimų, leidžiančių atlaikyti didesnį sukimo momentą ir į akceleratoriaus komandas reaguoti efektyviau.
Su naująja jėgaine po variklio gaubtu, 2017 metų „Espace“ modelis nuo 80 iki 120 km/val. šeštąja pavara įsibėgėja vos per 5,7 sekundės, sekunde greičiau nei su Energy TCe 200 EDC.
Itin efektyvus
Padidinta variklio galia ir sukimo momentas suteikia naujojo „Espace“ vairavimui dinamikos, tačiau neturi įtakos kuro sąnaudoms ar CO2 emisijai.
Naujojo „Espace“ Energy TCe 225 EDC vidutinės kuro sąnaudos siekia 6.8 litrus/100km, emisija – 152 gramai CO2/km.
Palyginus su Energy TCe 200 EDC (6,2 litrai/100 km ir 140 gramų CO2/km), toks 8.5% kuro sąnaudų ir emisijos padidėjimas yra proporcingas ir nežymus.
Technologijos galiai ir efektyvumui didinti
Sprendimai dvigubai naudai
Kuriant naująjį Energy TCe 225 EDC, „Renault“ ir „Renault Sport“ inžinieriai koncentravosi į galios didinimą kaip įmanoma sumažinant degalų sąnaudas. To buvo pasiekta pritaikant „Twin Turbo“ technologiją, kurios dėka naujos kartos 1,8 litro darbinio tūrio motorui suteiktos 2,0 litrų darbinio tūrio varikliams būdingos dinaminės savybės.
Efektyvumo viršūnė
Naujoji Energy TCE 225 EDC modifikacija pasižymi ypatingomis savybėmis, kurios užtikrina efektyvų jėgainės veikimą.
Naujasis variklis greičiau ir žvitriau reaguoja į akceleratoriaus paspaudimus. Už tai reikėtų dėkoti elektriniam vožtuvui, kuris, pasiekęs tam tikrą oro slėgį, išleidžia išmetimo dujas į turbiną.
1,8 litro darbinio tūrio jėgainė buvo aprūpinta efektyvesniais purkštukais, kurie užtikrina greitesnį ir tolygesnį degalų tiekimą. Purkštukų įpurškimo slėgis dabar siekia 200 bar.
Patrauklių variklių gama
Atnaujinta „Renault Espace“ modelių gama potencialiems pirkėjams pasiūlys pasirinkti vieną iš trijų variklių: dviejų dyzelinių „Energy dCi 130“ ir „Energy dCi 160 EDC“ ar benzininio „Energy Tce 225 EDC“ jėgos agregato.
Energy dCi 130: taupus ir dinamiškas
Ne kartą šis variklis buvo liaupsinamas dėl puikaus balanso tarp dinamiškumo ir taupumo. Suporuotas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, atnaujintas jėgos agregatas dar kartą išryškino savo stipriąsias savybes
Variklis išvysto 130 arklio galių ir 320 Nm sukimo momentą esant 1750 aps./min.
Vidutinės degalų sąnaudos 100 kilometrų sieks vos 4,4 litro dyzelino. CO2 emisija – 116 g/km.
Energy dCi 160 EDC: lankstus ir efektyvus
„Energy dCi 160 EDC“ patiks tiems, kurie vertina puikų didžiulio pajėgumo ir mažų degalų sąnaudų santykį. Aprūpintas „Twin-Turbo“ technologija, į atnaujintą „Espace“ montuojamas variklis yra vienas efektyviausių variklių savo klasėje.
Variklis išvysto 160 arklio galių ir 380 Nm sukimo momentą esant 1750 aps./min. 265 Nm sukimo momentas pasiekiamas esant vos 1250 aps./min.
Automobilis su šiuo varikliu 100 kilometrų suvartos 4,6 litro dyzelino. Tuo tarpu CO2 emisija sieks 120 g/km.
„Espace Executive“: Renault“ stiliaus verslo klasės kelionės
© BERNIER, Anthony
Verslo įmonių vadovai gali mėgautis specialiomis kelionėmis dėka ypatingos „Renault Espace Executive“ versijos, sukurtos pagal „Initiale Paris“ komplektaciją. Keleivių komfortą užtikrina tokie interjero pokyčiai:
Trys antrosios eilės sėdynės pakeistos dviem atskiromis, komfortiškomis sėdynėmis.
Šios sėdynės – šildomos ir reguliuojamos 4 kryptimis.
Speciali „Comfort“ sėdynių padėtis leidžia keleiviams visiškai ištiesti ir atpalaiduoti kojas.
Antra centrinė konsolė, įmontuota tarp dviejų galinių sėdynių, suteikia galimybę patogiai padėti 1,5 litro vandens butelį ir papildo keleivių komfortą atlikdama tokias funkcijas:
praktiškas ir patogus porankis,
dvi USB jungtys nešiojamųjų elektros prietaisų įkrovimui,
vieta pasidėti išmanųjį telefoną,
puodelio laikiklis,
dvi papildomos dėtuvės.
Naujasis „Espace Executive“ taip pat turi modifikuotą bagažinės konfigūraciją su specialiai sukurtomis medinėmis grindimis bei išimama, vertikaliai per pusę krovinių skyriaus erdvę padalinančia pertvara. Bagažinės LED apšvietimas derinamas prie interjero apšvietimo, pasirenkamo „Multi-Sense“ sistemoje.
Naujasis „Espace Executive“ gaminamas dviem etapais. Originalus automobilis surenkamas „Renault Douai“ gamykloje, Prancūzijoje, vėliau „Renault Tech“ padalinyje, Heudebouville mieste, sumontuojama papildoma speciali įranga. Naujasis „Espace Executive“ gali būti komplektuojamas tiek su Energy dCi 160 EDC, tiek su Energy TCe 225 EDC varikliais. Užsakymai jau priimami visose „Renault“ atstovybėse, kuriose speciali papildoma „Espace Executive“ įranga kainuoja 30,500€. Naujasis „Espace Executive“ taip pat gali būti gamintojo specializuotų partnerių modifikuojamas pagal individualius užsakovo poreikius (pavyzdžiui, sumontuojamas šarvuotas kėbulas).