Pranešimas spaudai

Dalintis

FRANKFURTO AUTOMOBILIŲ PARODA: „RENAULT SYMBIOZ“ IR NAUJASIS „MEGANE R.S.“

„Renault“ šiemet pristatė dvi naujienas: koncepcinį „SYMBIOZ“ projektą ir naujos kartos „karštąjį hečbeką“ „Megane R.S.“

2017 metų Frankfurto automobilių parodoje įvyko pasaulinė „Renault“ koncepcinio modelio „SYMBIOZ“ premjera, kurios metu atskleista kompanijos ateities transporto sistemos vizija 2030-iesiems metams. Elektra varomas, savavaldis, junglus ir sukurtas integruotis žmonių ekosistemoje – „Renault“ naujasis koncepcinis automobilis yra dar vienas žingsnis tyrinėjant ateities mobilumą, siūlantis dar nepatirtus važiavimo pojūčius dėl technologijų ir dizaino, sąveikaujančių su aplinka ir jos objektais.

„SYMBIOZ“ koncepcinis projektas iliustruoja „Renault“ ateities automobilio ir jo vaidmens vartotojo kasdienėse patirtyse viziją bei į vieną visumą sujungia automobilį ir namus. „Renault“ tapo pirmuoju automobilių gamintoju, automobilių parodoje pristačiusiu namo projektą, demonstruojantį galimybes transporto priemonę paversti namų dalimi, papildančia jų funkcijas tiek viduje, tiek išvažiavus į kelią.

„SYMBIOZ“ koncepcinis projektas, pristatytas Frankfurto automobilių parodoje, yra žvilgsnis į ateitį – 2030-uosius metus, tačiau „Renault“ pristatė ir netolimai ateičiai, 2023-iesiems, sukurto automobilio bandomajį modelį. „SYMBIOZ“ automobilio bandymai prasidės jau šių metų pabaigoje.

Abu parodoje pristatyti automobiliai yra varomi elektra, savavaldžiai ir junglūs su aplinka. Automobilio keleiviai gali mėgautis namų šilumą menančiu jaukiu salonu, sukurtu užtikrinti pilnavertę autonominio valdymo patirtį. Kelyje „Renault“ koncepcinis automobilis užtikrina ypatingą komfortą, leidžiantį jaustis kaip namuose, o pastatytas namo viduje pasitarnauja kaip mobilus, daugybę paskirčių atliekantis kambarys.


Papildomas mobilus kambarys

„Renault SYMBIOZ“ sukuria papildomą erdvę ir atlieka skirtingas, vartotojų norus ir poreikius išpildančias funkcijas. Namų viduje „SYMBIOZ“ tampa papildomu jaukiu, mobiliu ir patogiu kambariu.

Pakeliamoji platforma gali automobilį iš apatinio namo aukšto pakelti į miegamajį ar stogo terasą viršutiniame aukšte. Pastatytas ant namo stogo, „SYMBIOZ“ automobilis tampa nedidele jaukia poilsio ar relaksacijos oaze.

„SYMBIOZ“ koncepcinis automobilis gali būti naudojamas kaip atvira laisvalaikio erdvė, primenanti jaukią ir komfortišką svetainę – koncepcinio automobilio salonas sukurtas įkvėpimo semiantis iš svetainės kambarių interjero dizaino.

Lygiai taip pat „SYMBIOZ“ gali pasitarnauti kaip uždara darbo ar poilsio erdvė, leidžianti atsiriboti nuo kitų namo erdvių.

Išmanus energijos dalijimasis ir taupymas

Elektra varomų transporto priemonių lyderis Europoje „Renault“ sukūrė „SYMBIOZ“ projektą siekdamas užtikrinti išmanų energijos dalijimąsi tarp automobilio ir namų. Elektros energija pagal gyventojų poreikius namo reikmėms ar automobiliui paskirstoma per išmanųjį tinklelį.

Pavyzdžiui, jeigu per artimiausias 48 valandas nėra planuojama jokia ilga kelionė automobiliu, jo baterijose bus palaikomas minimalus energijos lygis, pakankamas trumpai kelionei, taip optimizuojant elektros energijos paskirstymą namuose.

Kita vertus, suplanavus savaitgalio kelionę, išmani energijos paskirstymo sistema bateriją pilnai įkraus penktadienio naktį, tuo pačiu metu palaipsniui sumažindama namo šildymui tiekiamos energijos kiekį.

Išmaniąją sistemą galima užprogramuoti panaudoti „SYMBIOZ“ automobilio baterijose sukauptą energiją apšvietimui, ekranams ar buities prietaisams piko metu. Nutrūkus elektros tiekimui tokia funkcija įsijungia automatiškai.

Energijos dalijimąsi galima stebėti ir reguliuoti specialiame ekrane svetainėje arba automobilio prietaisų skydelio ekrane.


Visada prisijungęs

Vadovaujantis „Easy Life“ filosofija sukurta išmani sąsaja, jungianti automobilį ir namus, yra nuolatinė ir užtikrina efektyvią bei nenutrūkstamą „SYMBIOZ“ ekosistemą, kuri leidžia paprastai ir be vargo pasiekti išmaniąsias sistemas.

„SYMBIOZ“ automobilio salonas yra lyg antrieji namai, kur viskas – muzika, socialinės medijos, debesų kompiuterija – yra po ranka. Šiame papildomame kambaryje galima skaityti, klausytis muzikos ar dirbti kompiuteriu, būdamas automobilyje net galite įleisti į duris paskambinusius svečius.

Prisijungę prie atviros platformos pasinaudojus „Internet of Things“ (IoT) technologija, gyventojai gali užprogramuoti išmanias sąsajas tarp automobilio ir namuose įrengtų prietaisų, tokiu būdu nuolatos ir nepastebimai valdant energiją, apšvietimą, multimedijos sistemas ar komforto funkcijas.

Prieš iš anksto suplanuotą kelionę automobilis, paliktas stogo terasoje, automatiškai ir saugiai yra nuleidžiamas į apatinį aukštą, o pranešimai apie paruoštą kelionei automobilį yra matomi namuose įrengtuose sistemos ekranuose.

Gyventojams išvykus į išmaniajame tinklelyje suplanuotą ilgą išvyką ar atostogas, automatiškai užsidaro langinės ir išjungiama namų šildymo sistema.


„Renault SYMBIOZ“: namų ir automobilio visuma

„Renault SYMBIOZ“ koncepcinio namo projektas, demonstruojamas Frankfurto automobilių parodoje, yra 21 metro ilgio, 7 metrų aukščio ir 8 metrų pločio, jo grindų plotas siekia 120 m2.

Namo projektą specialiai „Renault“ sukūrė „Marchi Architectes“ komanda, 2008-aisiais laimėjusi „Nouveaux Albums des Jeunes Architectes Paysagistes“ (NAJAP) apdovanojimą.

Automobilis papildo koncepcinį namą: abu elementus sieja panaši architektūra, kurioje panaudotas plieninis rėmas, GLAZED paviršiai ir medžio apdailos detalės.

Čia panašumai nesibaigia: bendrame automobilio ir namų interjero bei eksterjero dizaine naudojamos tos pačios medžiagos: porcelianas, audiniai, marmuras, varis. Dalies baldų ir namų apyvokos reikmenų dizainų sukūrė daug žadantys prancūzų dizaineriai, kuriems nesvetima „Renault“ aistra inovacijoms ir autentiškumui.

„SYMBIOZ“ koncepcinis namas yra dviaukštis, 80% stačiakampio formos apatinio aukšto paviršių yra stikliniai, įleidžiantys į vidų kiek įmanoma daugiau natūralios šviesos. Name nėra vidinių sienų ar kolonų, taip viduje užtikrinant ypatingai patogų judėjimą ir sukuriant specialią vietą svetainėje „SYMBIOZ“ automobiliui. Viduje pastatytas automobilis puikiai matomas ir iš lauko dėl daugybės skaidrių paviršių ir permatomų sienų.

Antrasis namo aukštas – cilindro formos. Šioje, vadinamojoje „naktinėje zonoje“, yra miegamasis ir koridorius, vedantis į stogo terasą: pastačius automobilį terasoje, jis tampa papildomu, jaukiu kambariu. Skirtingai nei apatinio, antrojo aukšto sienos nėra permatomos, taip suteikiant daugiau privatumo.

Vienas iš sumaniausių „Renault“ technologinių sprendimų, panaudotų „SYMBIOZ“ koncepciniame projekte, yra pagal poreikius pritaikoma keliamoji besisukanti platforma, skirta automobilį iš pirmojo aukšto užkelti į antrąjį. Minimalistinė platforma pakeliama naudojant vos keturis lynus, taip užtikrinant, kad namų erdvė išliks neperkrauta. Platformą pakėlus į antrąjį aukštą, pirmajame aukšte suformuojama atvira erdvė, galinti pasitarnauti kaip papildoma poilsio ar laisvalaikio zona.


Novatoriškas dizainas naujoms kelionių patirtims

„Renault SYMBIOZ“ koncepcinis automobilis yra 4,70 metrų ilgio, 1,98 metro pločio ir 1,35 metro aukščio, tad atitinka įprasto D segmento automobilio matmenis, tačiau ypatingai erdvus modulinis salonas atitinka aukštesniosios klasės standartus.

Koncepcinio „SYMBIOZ“ eksterjero dizainas taip pat itin novatoriškas. Viršutinė automobilio dalis, įkvėpta architektūrinių elementų ir sukurianti lengvumo įspūdį, visiškai skiriasi nuo masyvios ir išraiškingos apatinės dalies.

Viršutinė automobilio dalis primena architektūrinį statinį, tačiau harmoningai dera su automobilio siluetu ir linijomis bei į saloną įleidžia daug natūralios šviesos. „SYMBIOZ“ koncepcinis modelis pasižymi itin šviesiu salonu, jaukumu primenančiu erdvią namų svetainę.

Jausminga, išraiškingų ir dinamiškų linijų apatinė „SYMBIOZ“ dalis puikiai ilistruoja „Renault“ prancūzišką dizainą. Iš anglies pluošto pagamintas koncepcinio „SYMBIOZ“ automobilio kėbulas nudažytas dviem atspalviais. Matinės vario spalvos apdaila priekinėje dalyje simbolizuoja ramybę ir autentiškumą, blizgesne spalva dengta galinė dalis demonstruoja automobilio eleganciją ir rafinuotumą.

Kaip ir kituose „Renault“ modeliuose, koncepciniame automobilyje „SYMBIOZ“ sumontuoti priekiniai ir galiniai C formos žibintai. Galiniai žibintai pasižymi ypatinga dinamika ir vizualiniais efektais.

„SYMBIOZ“ modelio ratlankiai pabrėžia automobilio dinamiką ir lengvumą. Siekiant maksimaliai padidinti energijos panaudojimo efektyvumą, „SYMBIOZ“ automobilyje sumontuotos specialios, siauros konstrukcijos „Michelin“ padangos.

Kaip ir koncepciniame „TREZOR“ modelyje, „Renault“ ženkleliai „SYMBIOZ“ priekyje, šonuose ir galinėje dalyje užsižiebia įjungus autonominį vairavimo režimą.

Koncepcinio automobilio „SYMBIOZ“ durų atidarymo sistema dėl priešinga važiavimui kryptimi atsidarančių apatinių galinių ir į viršų pakeliamų viršutinės dalies stiklinių durelių primena išsiskleidžiančius gėlės žiedlapius. „SYMBIOZ“ konstrukcija be vidurinio statramsčio užtikrina itin patogų patekimą į automobilio vidų – įlipant nereikia pasilenkti ar pasilaikyti, o tiesiog įžengus į automobilį galima patogiai įsitaisyti automatiškai aplink savo ašį pasisukančiose sėdynėse.


Išskirtinis modulinis interjeras

Koncepcinio automobilio „SYMBIOZ“ interjeras yra itin kruopščiai apgalvotas, siekiant užtikrinti maksimalų keleivių komfortą ir leidžiant pilnai išnaudoti savavaldės vairavimo sistemos teikiamus privalumus, kurie netrukus paverčia kelionę daug malonesne.

80 cm ilgio išlenktas ypatingai aukštos raiškos OLED ekranas su „Corning® Gorilla® Glass“ stiklu, sumontuotas prietaisų skydelyje priešais vairuotoją, suteikia visą reikalingą informaciją.

Įjungus autonominį valdymą, vairo kolonėlė ir vairas atsitraukia į prietaisų skydelį, o pedalai ir pats prietaisų skydelis automatiškai atsitraukia į priekį 15 cm.

sėdynės pakeičia padėtį ir virsta patogiais krėslais, vairuotojo ir priekinė keleivio sėdynės gali apsisukti 180 laipsnių kampu.



„Renault SYMBIOZ“ bandomasis automobilis: pažangiosios technologijos 2023-iesiems

„Renault SYMBIOZ“ bandomasis automobilis įkūnija „Renault“ viziją, kaip elektra varomos, savavaldės ir junglios transporto priemonės gali atrodyti netolimais 2023 metais. Šis modelis nebuvo pademonstruotas Frankfurto automobilių parodoje, tačiau bandymai realiomis sąlygomis prasidės jau šių metų pabaigoje.

Modulinio „SYMBIOZ“ demonstracinio automobilio interjero konfigūraciją galima keisti pasirinkus važiavimo režimą:

- Klasikinis (ang. Classic) vairavimo režimas yra standartinis, sėdynių padėtis įprastinė, automobilio nustatymai garantuoja ypatingą komfortą.

- Dinamiškas (ang. Dynamic) režimas yra skirtas aktyvesniam ir azartiškesniam vairavimui, todėl sėdynės suteikia geresnį šoninį palaikymą, akceleratorius, vairas ir pakaba prisitaiko prie dinamiškesnio vairavimo stiliaus.

- Autonominio vairavimo (AD) režimas optimizuoja interjero erdvę, suteikdamas kiek įmanoma daugiau vietos vairuotojui – įjungus šį režimą, vaira ir prietaisų skydelis atsitraukia atgal 12 centimetrų. Šiame režime galima rinktis 3 interjero erdvės konfigūracijas.

Vairavimo režimą galima pasirinkti paspaudus „Renault“ ženklelį vairo viduryje.


Tiek „Renault SYMBIOZ“ koncepcinis automobilis, tiek ir demonstracinis modelis yra varomi elektros varikliais, „Renault“ tęsiant „nulinės taršos“ strategiją.

Abiejuose automobiliuose naudojami du elektros varikliai suteikia puikų galios ir svorio bei sukimo momento ir svorio santykį. Varikliai sumontuoti netoli galinės ašies ir atskirai suka abu ratus. Tokia konfigūracija paskirsto sukimo momentą kiekvienam ratui, taip pagerinant automobilio vikrumą ir stabilumą posūkiuose. Galinių varančiųjų ratų sistema užtikrina efektyvesnį elektros energijos panaudojimą ir didesnį vairavimo malonumą.

„SYMBIOZ“ bandomasis modelis pasiekia maksimalią 500 kW galią ir stulbinamą 660 Nm aukščiausią sukimo momentą, kuris užtikrina neįtikėtiną akceleraciją – iš vietos iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja mažiau nei per 6 sekundes. Pilnai įkrautos baterijos leidžia nuvažiuoti daugiau nei 500 km realiomis sąlygomis. 72 kWh talpos baterijas iki 80 proc. įkrauti galima vos per 20 minučių! Bandomojo „SYMBIOZ“ automobilio baterijos įkraunamos automatiškai, bevielio įkrovimo būdu.

„Renault SYMBIOZ“ koncepcinis ir bandomasis automobiliai sukurti ant specialios elektromobilio platformos, kuri užtikrina optimalų elektros variklių ir baterijų išdėstymą, leidusį sukurti ypatingai erdvų saloną be transmisijos tunelio.


Laiką taupantis ir saugumą užtikrinantis jungiamumas

Pažangi „SYMBIOZ“ koncepcinio ir bandomojo automobilių jungiamumo sistema leidžia vairuotojui ir keleiviams itin lengvai prisijungti prie gausybės skaitmeninių paslaugų. Vos įsėdę į automobilį, keleiviai yra automatiškai atpažįstami, o sėdynių padėtis ir muzikos ar vaizdo įrašų nustatymai prisitaiko prie iš anksto užprogramuotų individualių parametrų.

Įvairios HMI (Human-Machine Interface, liet. žmogaus-automobilio sąsaja) funkcijos, pavyzdžiui, saugos diržuose esantys valdymo ekranai ar prietaisų skydelyje sumontuotas didžiulis ekranas, suteikiantys reikalingą vairuotojui ar keleiviui informaciją Wi-Fi ryšiu, padeda nuotoliniu būdu valdyti tokius įrenginius kaip televizorius ar šaldytuvas.

„SYMBIOZ“ bandomasis modelis, jau šių metų pabaigoje pasirodysiantis keliuose pirmiesiems testams, demonstruoja keletą iš „Renault“ naujos kartos mobilumo ir junglumo paslaugų sistemos „Easy Connect“ funkcijų. Pavyzdžiui, ši sistema leidžia patikrinti, kas vyksta namuose, 360° kameros filmuojamą vaizdą transliuojant tiesiogiai prietaisų skydelyje sumontuotame ekrane, reguliuoti šildymo sistemos nustatymus, įjungti ar išjungti signalizaciją ir panašiai.

Pažangioji „Easy Connect“ kartu veikia ir kaip saugumo sistema, sąveikaujanti su kitomis transporto priemonėmis ir kelių infrastruktūra bei galinti įspėti apie eismo įvykius, kliūtis ar sulėtėjusį eismą keleto kilometrų atstumu.


Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.