Pranešimas spaudai
•Naujasis „Renault Koleos“ surinko maksimalų penkių žvaigždučių vertinimą nepriklausomos organizacijos „Euro NCAP“ vykdytuose saugumo testuose.
•Didžiulė „Renault“ patirtis pasyviojo saugumo srityje padėjo pasiekti puikius rezultatus „Euro NCAP“ testuose.
•Naujasis „Koleos“ jau standartinėje įrangoje turi ypatingai platų spektrą pažangiųjų pagalbinių vairavimo sistemų, užtikrinančių aktyvųjį saugumą.
Toks aukštas rezultatas pabrėžia „Renault“ kompanijos dėmesį automobilių saugumui, o tai puikiai patvirtina penkių žvaigždučių įvertinimas, kurį pagal naują 2016 metų protokolą vykdomuose „Euro NCAP“ saugumo bandymuose pelnė naujasis „Koleos“, siūlantis pačias pažangiausias gamintojo saugumo technologijas. Nepriklausomuose „Euro NCAP“ testuose naujasis „Koleos“ surinko 90 proc. maksimalaus įvertinimo už suaugusiųjų keleivių saugumą, vaikų apsaugos efektyvumas įvertintas 79 proc., pėsčiųjų – 63 proc., o už aktyvias bei pasyvias saugumo sistemas „Koleos“ pelnė 75 proc. įvertinimą (daugiau informacijos galima rasti čia).
Didžiulė „Groupe Renault“ patirtis saugumo srityje
Naujajame „Renault Koleos“ ypatingą saugumą užtikrina kėbulo konstrukcijoje panaudotas itin didelio elastingumo plienas ir sustiprinto plieno sijos, šoninės apsauginės sijos ir statramsčiai, apsaugantys viduje sėdinčius keleivius smarkaus smūgio metu. Standartinėje „Koleos“ įrangoje yra tokios saugumo sistemos: dvi adaptyvios vairuotojo ir keleivio oro pagalvės, dvi šoninės oro pagalvės priekyje, apsaugančios priekyje sėdinčių keleivių pečių ir krūtinės ląstos sritį, dvi užuolaidinės oro pagalvės, nuo kaklo traumų saugantys priekinių ir užpakalinių sėdynių galvos atlošai, specialaus dizaino priekinės sėdynės, užtikrinančios, kad keleivis smūgio metu neišslys iš saugos diržų, „ISOFIX“ įranga vaikų saugos kėdutei tvirtinti prie antros eilės vietų. Visos „Koleos“ sėdynės turi saugos diržų įtempiklius su adaptyviniais apkrovos ribotuvais, reguliuojančiais įtempimą, priklausomai nuo smūgio jėgos.
Bekompromisiai saugumo standartai bet kokiomis sąlygomis
Aktyviojo saugumo srityje naujasis „Koleos“, be jau standartinėje įrangoje esančių traukos kontrolės sistemos, naujausios kartos elektroninės stabilumo kontrolės, elektroninės stabdymo galios paskirstymo sistemos ir įkalnę įveikti padedančios funkcijos, siūlo platų pažangių pagalbinių vairavimo sistemų spektrą. Aktyvi avarinio stabdymo sistema užtikrina visų keleivių ir kitų eismo dalyvių saugumą, įspėjimo apie nukrypimą iš eismo juostos ar aklosios zonos įspėjimo sistemos įspėja apie galimą pavojų ar kliūtį, kelio ženklų atpažinimo sistema įspėja apie greičio apribojimus. Manevruoti tiek mieste, tiek užmiesčio keliuose padeda galinio vaizdo kamera, adaptyvūs artimųjų ir tolimųjų šviesų žibintai, priekiniai, šoniniai ir galiniai atstumo jutikliai bei „Easy Park Assist“ sistema, leidžianti itin paprastai pastatyti savo automobilį stovėjimo vietoje.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.