Pranešimas spaudai
36 numeriu pažymėtas „Alpine A470“ lenktynes pradėjo penktojoje LMP2 įskaitos pozicijoje po įtampos kupino kvalifikacinio važiavimo.
Jau pirmuosiuose posūkiuose netrūko veiksmo: Nico Müllerio pilotuojamam bolidui neišsilaikius trasoje, Nicolas Lapierre pasinaudojo proga išsiveržti į priekį. Pirmojo rato pabaigoje jis išsiveržė į antrąją LMP2 įskaitos vietą.
Greitai prisitaikęs prie padangas ir degalus tausojančio lenktynių tempo, Lapierre išsilaikė antroje pozicijoje dvi pirmuosius du savo važiavimus. Už bolido vairo sėdęs André Negrão nepasidavė didžiuliam varžovų spaudimui ir sėkmingai išvengė trasoje virusių aistrų bei susidūrimų.
Prieš pat lenktynių laikui perkopiant į antrąją pusę, „Alpine A470“ valdymą perėmė Gustavas Menezesas, kuris greitai perėmė komandos draugų pradėtą strategiją: laikytis kuo arčiau lyderio, tuo pačiu pernelyg neeikvojant padangų ir kuro. Iki lenktynių pabaigos likus pusantros valandos, Nicolas Lapierre grįžo į trasą.
Kaip ir lenktynių nugalėtojų komanda, „Alpine“ ekipažas per 6 valandas trukusias lenktynes techninio aptarnavimo zonoje sustojo vos 7 kartus. .
Iškovojusi 18 taškų, „Signatech Alpine Matmut“ komanda įsitvirtino trečioje LMP2 „Komandų“ įskaitos vietoje, o nuo lyderio atsilikdama 23 taškais „Alpine“ ekipa išlieka varžytuvėse dėl titulo. Finalinis šio sezono etapas vyks Bahreine, lapkričio 18 d.
Po lenktynių „Signatech Alpine Matmut“ komandos pilotas Nicolas Lapierre kalbėjo: „Iškovodami antrąją vietą savo klasėje pasirodėme tikrai solidžiai. Tai buvo geriausias mūsų šio savaitgalio pasirodymas. Šioje trasoje labai sudėtinga lenkti, tačiau kelis kartus sėkmingai surizikavęs sugebėjau iškopti iki antrosios pozicijos, po to lenktynės mums klostėsi itin gerai: tiek mechanikų komanda, tiek abu komandos pilotai puikiai padirbėjo. Finišuodami antroje LMP2 įskaitos pozicijoje pateisinome savo pačių lūkesčius, šis rezultatas suteikia kad ir nedidelę, bet gyvą viltį laimėti čempionatą.“
Čempionato rikiuotė
6 valandų Šanchajaus lenktynės – LMP2
1. Vaillante Rebellion Nr. 31
2. Signatech Alpine Matmut Nr. 36
3. Vaillante Rebellion Nr. 13
4. Jackie Chan DC Racing Nr. 38
5. CEFC Manor TRS Racing Nr. 25
6. TDS Racing Nr. 28
7. G-Drive Racing Nr. 26
8. Jackie Chan DC Racing Nr. 37
9. CEFC Manor TRS Racing Nr. 24
FIA ilgų distancijų lenktynių pasaulio čempionato LMP2 „Komandų“ įskaita
1. Vaillante Rebellion Nr. 31 – 161 taškas
2. Jackie Chan DC Racing Nr. 38 – 157 taškai
3. Signatech Alpine Matmut Nr. 36 – 138 taškai
4. G-Drive Racing Nr. 26 – 76 taškai
5. CEFC Manor TRS Racing Nr. 24 – 75 taškai
6. Jackie Chan DC Racing Nr. 37 – 74 taškai
7. Vaillante Rebellion Nr.13 – 70 taškų
8. TDS Racing Nr. 28 – 53 taškai
9. CEFC Manor TRS Racing Nr. 25 – 36 taškai
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.