Pranešimas spaudai
„Renault“ paskelbė bendradarbiavimą su „Žvaigždžių karų“ sagos kūrėjais. Automobilių gamintojus ir filmo kūrėjus suvienijo aistra pažangai, kvapą gniaužianti istorija ir iš kartos į kartą perduodamas palikimas.
Žengęs precedento neturintį žingsnį, „Renault“ gamintojas nusprendė laikinai transformuoti savo logotipą, taip pagerbiant „Žvaigždžių karus“, kurie daugumą mūsų lydėjo visą vaikystę ir vis dar įkvepia kasdieniame gyvenime.
Į šį nuotykį „Renault“ leidosi palaikydama pristatomus du naujus „Žvaigždžių karų“ sagos filmus – „Žvaigždžių karai“: paskutinis džedajus“ ir „Solo: „Žvaigždžių karų“ istorija“, kuriuos žiūrovai pirmą kartą galės išvysti 2017 m. gruodžio 13 d. ir 2018 m. gegužės 23 d.
Ksavieras Martinetas, Prancūzijos rinkodaros skyriaus viceprezidentas
„Mes labai džiaugiamės šiuo bendradarbiavimu. Tiek „Žvaigždžių karai“, tiek ir „Renault“ turėjo didelę įtaką daugelio iš mūsų gyvenime, kada buvome jauni ir iš gyvenimo siekėme maksimalių potyrių. „Renault“ markei tai yra puiki galimybė pristatyti nepakartojamą patirtį tiek mūsų pardavimų salonuose, tiek ir skirtingais komunikacijos kanalais. Be to, tai yra ilgalaikė partnerystė, kuri numatyta iki 2018 m. vasaros, todėl „Žvaigždžių karų“ ir „Renault“ gerbėjų laukia daug netikėtumų.“
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.