Pranešimas spaudai
23 metų ispanas, sekdamas savo tėvo, dvigubo Pasaulio ralio čempionato nugalėtojo, pėdomis, sėdo už „New Renault Mégane R. S.“ vairo, kad įveiktų paskutinįjį garsiojo ralio etapą. Karlosas vairavo VIP kurso automobilį ir važiavo 13,58 km SS17 „La Cabanette-Col de Braus“ etapo keliu, einančiu per Pajūrio Alpes, supančias Monako Kunigaikštystę.
Šis baigiamasis 2018 m. Pasaulio ralio čempionato sezono atidarymo etapas prasidėjo 1400 m virš jūros lygio ir siaurais posūkiais leidosi žemyn, poto vėl kilo virš kalnų perėjos ir baigėsi Col de Brause. „New Renault Mégane R. S.“ buvo aprūpintas dygliuotomis sniego padangomis, kurios padėjo Karlosui nugalėti ledines sąlygas ir slidų kelią.
„Renault“ automobilių Monte Karlo ralio varžybų istorija sena. „Renault“ nugalėjo 1925 m. ralyje, 1935 m. pergalę iškovojo „Renault Nervasport“. 1981 m. ralį laimėjo Žanas Ragnotti su „Renault 5 Turbo“, o 2018 m. žymi 60 laimėjimo metines 1958 metų ralyje su „Dauphine“, kurią vairavo Žakas Feretas ir Gajus Monraisas.
Vyresnysis Karlosas Sainzas Monte Karlo ralį laimėjo tris kartus – 1991, 1995 ir 1998 m., o Pasaulio ralio čempionatą – 1990 ir 1992 metais.
Karlosas Sainzas: „Tai buvo tikrai ypatinga. Aš daug kartų gyvenime svajojau tai padaryti, o dabar „Renault“ dėka tai įvyko. Aš visada norėjau gero tempo lenktynių su šturmanu, važiavimo įrašais ir man tai patiko. Automobilis tikrai geras. Galima važiuoti skirtingais būdais, aš tai išbandžiau, kad būtų kuo patogiau. Yra lenktynių režimas, sporto režimas, traukos kontrolė, kurią galime reguliuoti. Vairo mechanizmas labai tikslus, o pakaba kieta posūkių ruožuose, tad aš tikrai mėgavausi. Tai buvo fantastiška patirtis – net ir slidžiose vietose, pajaučiau visą Monte Karlo patirtį! Mano tėtis man sakė tiesiog būti atsargiam, bet aš ir nemažai pasimėgavau. Dėkoju visiems už šią galimybę.“
„Renault Sport Cars“ vykdantysis direktorius Patrikas Ratti sakė: „Praėjus aštuoniems mėnesiams po pasirodymo Monako didžiojo prizo varžybose,„New Mégane R. S.“ pasirodė dar kartą, šį kartą 86-ojo Monte Karlo ralio keliuose, visa tai prieš prasidedant vasario mėnesio užsakymams. Mes negalėjome svajoti apie geresnį „New Mégane R. S.“ savybių – tokių kaip „geriausia klasėje“ važiuoklė, susiejanti veiksmą, judrumą ir stabilumą, ar varžybų įkvėptas dizainas – parodymą. Aš ypač džiaugiuosi tuo, kad „Renault Sport Formula One“ komandos vairuotojas Karlosas Sainzas, kuris taip pat yra „Formula Renault“ čempionas, leido mums pasinaudoti jo talentu šiose demonstracinėse lenktynėse. Jo dalyvavimas išreiškia glaudžius ryšius, vienijančius sporto sritį su „Renault Sport Racing“.“
Vyresnysis Karlosas Sainzas: „Aš labai džiaugiuosi, kad Karlosas išbandė šio legendinio ralio skonį. Monte Karlas buvo ir vis dar yra labai ypatingos lenktynės visiems automobilių sporto sirgaliams. Karlosas ir anksčiau vairavo ralio automobilius, bet patirtis konkrečiai šiuose keliuose yra kitokia. Aš daviau jam keletą patarimų, tačiau svarbiausias buvo „mėgaukis“.“