Pranešimas spaudai

Dalintis

RENAULT-NISSAN-MITSUBISHI 2017 M. PARDAVĖ 10,6 MLN. AUTOMOBILIŲ

2017 m. bendras „Renault“, „Nissan“ ir „Mitsubishi Motors“ automobilių pardavimas išaugo 6,5 %, parduota 10 608 366 transporto priemonės – kas devintas iš pasaulyje parduotų lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių yra pagamintas šiose įmonėse. Lyderystė nulinės emisijos automobilių srityje – nuo 2010 m. iš viso parduotos 540 623 elektra varomos transporto priemonės

„Renault-Nissan-Mitsubishi“, pasaulyje pirmaujantisautomobilių aljansas, pranešė, kad aljanso įmonės-narės per 12 mėnesių, iki2017 m. gruodžio 31 d., iš viso pardavė 10 608 366 automobilius.

Vis didėjantis visureigių, lengvųjų komercinių transportopriemonių poreikis ir augantis nulinės emisijos vien tik elektra varomųtransporto priemonių skaičius leido 2017 m. – pirmaisiais pilnos „Mitsubishi Motors“ narystės aljansemetais – automobilių pardavimus padidinti 6,5 proc.

Karlosas Ghosn, „Renault-Nissan-Mitsubishi“ pirmininkasir vyriausiasis vykdomasis pareigūnas, teigia:

„Renault-Nissan-Mitsubishi“, 2017 m.pardavusi daugiau kaip 10,6 milijonų lengvųjų keleivinių ir lengvųjų komerciniųautomobilių, tapo automobilių įmonių grupe Nr. 1 pasaulyje. Tokia evoliucijaatspindi mūsų modelių asortimento platumą ir gilumą, mūsų vietą pasaulinėjerinkoje bei klientų prielankumą mūsų automobilių technologijoms.”

2017 m. aljanso įmonės-narės beveik 200 šalių pardavinėjodešimties ženklų automobilius („Renault“, „Nissan“, „Mitsubishi Motors“, „Dacia“,„Renault Samsung Motors“, „Alpine“, „Lada“, „Infiniti“, „Venucia“ ir „Datsun“).

„Renault“ įmonių grupės automobilių pardavimas 2017 m. padidėjo 8,5 proc. ir pasiekė 3 761 634 automobilius. Tai buvorekordiniai metai „Renault“, pasaulyje pirmaujančiam Prancūzijos prekės ženkluiir antrajam prekės ženklui Europoje, taip pat ir „Dacia“ ženklui. „Renault“ siekstolimesnio augimo 2018 m., plėtodama savo tarptautinę veiklą ir atnaujindamasavo asortimentą pagal Ateities vairavimo (angl. Drive The Future) planą.

„Nissan Motor Co. Ltd.“ visame pasaulyje pardavė 5 816 278 automobilius –4,6 proc. augimas, tai atitinka „NissanM.O.V.E.“ – įmonės šešių metų strateginį planą iki 2022 m.

JAV ir Kinijoje 2017 m. įmonės automobilių pardavimasaugo atitinkamai 1,9 proc. ir 12,2 proc. 2017 m. parduoti 246 492 „Infiniti“ automobiliai,nuo praėjusių metų tai sudaro 7 procentų padidėjimą.

„Mitsubishi Motors Corporation“ 2017 m.pardavė 1 030 454 automobilius, tai 10 proc.augimas, lyginant su 2016 m.

Pardavimo padidėjimą nulėmė Kinijos rinka – pagrindinė„Mitsubishi Motors“ įmonės Ateities vairavimo plano rinka. Metiniai pardavimaiišaugo 56 proc. iki 129 160 vienetų. Dėl didelės vietinės gamybos „Outlander“paklausos Kinija tapo didžiausia „Mitsubishi Motors“ rinka.

ASEAN regiono rezultatai taip pat buvo stiprus – 17 proc.augimas iki 242 224 vnt., tai dėka „XPANDER“ – kompaktiško universalausautomobilio – pradėto pardavinėti Indonezijoje. Japonijoje pardavimai padidėjo7 proc., atnaujinus pagrindinių automobilių rinkodarą.

Ilgalaikė lyderystė elektrinių transporto priemoniųsrityje

Nuo 2010 m., kai pirmą kartą buvo pristatytas „NissanLEAF“, „Renault-Nissan-Mitsubishi“ visame pasaulyje pardavė 540 623 skirtingųsavo ženklų elektrines transporto priemones. Bendrai aljansas ir toliau išliekapasauliniu 100 % elektrinių keleivinių ir elektrinių lengvųjų komercinių automobiliųsrities lyderiu.

„Nissan LEAF“, pirmoji plačiajai visuomenei pateiktaelektra varoma transporto priemonė, išlieka geriausiai pasaulyje parduodamu elektromobiliu.Nuo 2010 m. gruodžio mėn. parduota daugiau kaip 300 000 šių transportopriemonių.

2017 m. buvo pristatytas naujas „Nissan LEAF“ – klientamspasiūlytas didesnis asortimentas, pažangios technologijos ir naujas dinamiškasdizainas. Praėjusiais metais automobilis buvo parduodamas Japonijoje, o 2018 m.jis bus pateiktas ir kitoms pagrindinėms rinkoms. Naujasis „Nissan LEAF“ sulaukėdaugiau kaip 40 000 užsakymų visame pasaulyje, įskaitant 13 000 užsakymųJaponijoje, 13 000 rezervacijų Jungtinėse Amerikos Valstijose ir daugiau kaip12 000 užsakymų Europoje.

Be to, neseniai buvo modernizuota „Nissan e-NV200“ –lengvoji komercinė transporto priemonė, daugiausia parduodama Europoje irJaponijoje.

2017 metais, trečius metus iš eilės, „Renault“ išlikoEuropos elektra varomų transporto priemonių rinkos lyderiu, kurio rinkos dalis sudaro23,8 proc., o pardavimo apimtis padidėjo 38 proc. „Renault ZOE“ buvo geriausiaiEuropoje parduodamas elektromobilis, kurio pardavimai padidėjo 44 proc.

Nuo 2011 m. „Renault“ visame pasaulyje pardavė daugiau kaip150 000 elektrinių transporto priemonių, įskaitant ir „Renault ZOE“, „RenaultKangoo Z. E.“, „Fluence Z. E.“ bei „Renault Samsung Motors SM3 Z. E.“

2017 m. „Renault“ įmonė pristatė „Master Z. E.“, taip paskelbdamaapie unikalių nulinės emisijos lengvųjų komercinių transporto priemoniųasortimentą („Twizy Cargo“, „ZOE“ įmonės automobilių versija, „Kangoo Z. E.“ ir„Master Z. E.“)

2017 m. „Renault-Nissan-Mitsubishi“ pardavė 91 000 elektromobilių,11 procentų daugiau nei 2016 m.

Strateginis planas „Aljansas 2022“

Pagal strateginį planą „Aljansas 2022“„Renault-Nissan-Mitsubishi“ prognozuoja,kad metinė sinergija iki 2022 metų viršys 10 milijardų eurų. Be to, bus pradėtaeksploatuoti 12 naujų nulinės emisijos elektrinių transporto priemonių ir 40 automobiliųsu autonomine vairavimo technologija.

Nauji modeliai ir naujos technologijos turėtų padidinti„Renault-Nissan-Mitsubishi“ automobilių metinį pardavimą daugiau nei 14milijonų vienetų, iki 2022 m. pabaigos tikimasi uždirbti 240 milijardų doleriųpajamų.

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.