Pranešimas spaudai
Naujas “ MÉGANE R.S. TROPHY-R“ turi tą patį itin galingą 1.8 l 300 AG variklį kaip ir „Trophy“ versija (167 AG/l). Tad stebukladariai iš „Renault Sport“ fokusavosi ne didindami jo galią, o dėmesį sutelkė trims svarbiausiems tobulinimo aspektams;
Drastiškas masės sumažinimas. Siekis mažinti svorį apėmė kiekvieną detalę – nuo galinių sėdynių pašalinimo iki pasirinktinių anglies pluošto ratlankių ir, žinoma, titaninės „Akrapovič“ išmetimo sistemos. Rezultatas ant svarstyklių – 130 kilogramų mažesnis svoris nei „Mégane R.S. Trophy“ be papildomos įrangos;
Visiškai atnaujinta, žymiai radikalesnių nustatymų pakaba. Priekinė ašis su didesniu neigiamu posvyrio kampu, lengvesnė galinė H ašis, reguliuojami „Öhlins“ amortizatoriai, specialiai „Renault Sport“ padaliniui gaminamos „Bridgestone Potenza S007“ padangos, itin galinga stabdžių sistema su pasirenkamais „Brembo“ anglies pluošto ir keramikos diskais ir t.t.;
Daugiau informacijos pridėtame dokumente.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.