Pranešimas spaudai
Vos per 15 metų „Dacia“ iš pagrindų sukrėtė automobilių pramonę su savo revoliuciniu „Logan“ (naujų automobilių rinkoje) ir „Duster“ (visureigių rinkoje). Šis prekės ženklas ir toliau keičiasi, ištikimai laikydamasis savo pirminių vertybių - tai paprastumas, modernumas, patikimumas ir tvirtos transporto priemonės už tinkamą kainą. Tai tikra sėkmės istorija su 6,5 milijono klientų – dėka „Logan“, „Sandero“ ir „Duster“ šis prekės ženklas tapo Europos pardavimų lyderiu individualiems klientams.
Daugiau informacijos prisegtame dokumente.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.