Pranešimas spaudai

Dalintis

Dacia – 15 sėkmės metų Europoje

• Vienintelė tokia istorija automobilių pramonėje • 6,4 milijono Europoje parduotų automobilių nuo 2005 m. • 3,8 proc. Europos rinkos dalis 2019 m. • Prekės ženklo 15 metų Europos rinkoje proga „Dacia“ siūlo jubiliejinę ribotą seriją „Celebration“

Nuo 2005 metų iki dabar „Dacia“ išgyveno metamorfozę ir sukėlė revoliuciją automobilių rinkoje. 15 metų trunkančios tikrosios sėkmės istorija: nuo Europos rinkoje pasirodžiusio „Logan“ modelio iki 100 proc. koncepcinio elektromobilio „Spring“ pristatymo. Nuo vieno modelio iki gausios ir įvairialypės serijos, kuri turi 6,5 milijono klientų.

Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.