Pranešimas spaudai
Fernando’s F1 career has been meshed with that of Renault. He started with the team as a 21-year-old in 2002 and secured his first-ever win in 2003. Both his drivers’ titles were sealed with Renault, first in 2005 and again the next year. He later returned to the team in 2008 and 2009.
Fernando and the team are however squarely looking forward and the visit this week was to get ahead of the game for 2021. Over the two-day visit to Enstone Fernando completed a full day in the on-site driver-in-the-loop simulator, a seat fit and engineering meetings with Renault DP World F1 Team technical management, plus a visit to the wind tunnel to see progress for next year. Fernando then flew to Paris to catch up with Renault engine technicians at Viry as he visited the dynos and engine build workshops at the French site.
More information in attached document.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.