Pranešimas spaudai
Daniel climbed three places from sixth on the grid and held on for the final podium spot by just over 1.4seconds after a battling display at the wheel of the Renault R.S.20.
The 2010 Belgian Grand Prix was the last time the team was on the podium after Robert Kubica’s third place at Spa-Francorchamps.
It was a superb team effort from pit wall, factory and garage allied with a stellar drive from the Australian, who had to battle and dig deep to preserve his tyres throughout the 60-lap race in tricky, cold conditions. After gaining a position on lap one, Daniel remained patient before passing Charles Leclerc for fourth with a move on the outside of Turn 2. After Valtteri Bottas pitted, Daniel briefly held onto third place, before pitting on lap 16 under the Virtual Safety Car for Medium tyres.
More information in attached document.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.