Pranešimas spaudai

Dalintis

Daugiau „Dacia“ - vis dar „Dacia“

• Remdamasi stipriu ir rentabiliu verslo modeliu, „Dacia“ saga tęsiasi, versdama naują puslapį • Sukūrus naują „Dacia-Lada“ verslo padalinį, dėl subalansuotos inžinerijos ir gamybos sinergijos su „Lada“, padidės „Dacia“ konkurencingumas • Naujoji „Dacia Bigster“ koncepcija įkūnija „Dacia“ prekės ženklo evoliuciją, pralauždama C segmento stiklo lubas • „Dacia“ lieka „Dacia“, kaip visada, tik su užuomina į prašmatnumą

2021 m. sausio 14 d., pristatydama „Renault“ grupės „Renaulution“ strategiją, „Dacia“ atskleidė savo 5 metų planą. Sukūrus „Dacia-Lada“ verslo padalinį, „Dacia“ padidins savo rentabilumą ir konkurencingumą, taip peržengdama savo ribas produktų atžvilgiu, o „Dacia Bigster“ koncepcijos pristatymas atveria kelią naujiems horizontams C segmente.


Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Galerija

Vaizdo įrašai

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.