Pranešimas spaudai

Dalintis

Pergalė, užkoduota „Alpine“ DNR

Kaip sakė Pierre de Coubertin – šiuolaikinių olimpinių žaidynių pradininkas, ‒ svarbiausia yra dalyvauti. Ir vis dėl to, „Alpine“ laikosi kitokios nuomonės! „Signatech-Alpine“ komandos vadovas Philippe Sinault, žmogus, kuris 2013 m. vadovavo prekės ženklo grįžimui į autosportą, pasakoja, kaip „Alpine“ DNR yra užkoduotas laimėjimo instinktas.

Kai kurie pirmuosius „Alpine“ prisimena kaip „A110“, vingiuojančius snieguotais Monte Karlo serpentinais Alpių viršūnėse, kurios ir įkvėpė prekės ženklo pavadinimą, arba švilpiančius uolėtomis tokių lenktynių, kaip Akropolio, trasomis. Kiti automatiškai galvoja apie vienviečių „Alpine“ lenktynių laikus arba, žinoma, apie Le Mano lenktynes ar net „RallyCross“ programą.

Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.