Pranešimas spaudai
„Dacia“ priėjo prie tos pačios išvados kaip ir mūsų klientai: darosi vis sunkiau patekti į miestą ir vis labiau griežtėja transporto priemonėms keliami reikalavimai. Tačiau manome, kad laisvė judėti mieste neturėtų būti skirta tik turtingiesiems, kad kiekvienas turėtų turėti galimybę įsigyti elektromobilį. Taigi „Spring“ iššūkis buvo pasiūlyti prieinamesnį elektromobilį Europoje, kartu gerbiant „Dacia“ dvasią: kitaip tariant, likti ištikimiems tam, kas svarbiausia, kad būtų patenkinti vartotojo poreikiai, ir taip užtikrinti kuo didesnį elektromobilių skaičių. Štai kodėl manome, kad „Spring“ yra tikra revoliucija“ – teigia Xavier Martinet, „Dacia-Lada“ pardavimų ir rinkodaros direktorius
Daugiau informacijos pridėtame dokumente.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.