Pranešimas spaudai

Dalintis

Renault prisilietimas prie „LEGO“ 3 epizodas

Pasinaudodama savo patirtimi elektrinių transporto priemonių srityje, „Formulės 1“ patirtimi ir savo inžinerijos, plėtros bei valdymo komandų entuziazmu ir aistra, „Renault“ sukūrė naujovišką hibridinę „E-TECH“ pavarą. Mažiau žinoma, kad ši pavara buvo išrasta ir sukurta neįprastu ir labai įkvepiančiu būdu. „Renault“ hibridinių konstrukcijų specialistas Nicolas Fremau prisimena akimirką, kai po pirmųjų modelių kapotais „E-TECH“ įgavo savo galutinę formą.

Pirmieji prototipų bandymai, kurie patvirtino, kad prieš kelis mėnesius iš paprastų LEGO kaladėlių sukurtas „E-TECH“ sistemos modelis visiškai veikia, plėtros komandai padėjo įveikti pirminį, svarbų etapą. Per Gérardo Detourbeto nustatytą laiką darbuotojams pavyko pagaminti „tikrąjį“ automobilį ir gauti sąlyginį pritarimą naujajai hibridinei technologijai kurti. Pirmoji „E-TECH“ variklio versija buvo sumontuota po „Dacia Sandero“ kapotu, o pusiau oficiali technologijos premjera įvyko 2012 m. grupės darbuotojams organizuotame „Innov'Days“ renginyje, kurio metu būna pristatomos naujausios, diegimo fazėje esančios technologinės inovacijos.


Daugiau informacijos pridėtame dokumente.


Video: https://youtu.be/ynnCxmLr4SY

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.