Pranešimas spaudai

Dalintis

NAUJAS VIZUALINIS „DACIA“ IDENTITETAS

• Naujas „Dacia“ strateginio plano etapas • Visiškai pakeistas vizualinis identitetas, atspindintis šiuolaikinį, labiau skaitmenizuotą prekės ženklą, išliekantį lojalų savo DNR • Naujas logotipas ir nauja emblema ‒ paprastumo ir tvirtumo įkūnijimas • „Dacia“ tampa ekologišku prekės ženklu ir tyrinėja save iš „lauko“ pusės • Visiškai nauja vizualinė ir grafinė kalba, kuri bus įvedama nuo 2021 m. birželio mėn.

Nuo pat pradžių „Dacia“ nuolat pažeisdavo taisykles ir šiandien pasirodo naujoje, labiau užtikrintoje, šiuolaikiškesnėje ir autentiškoje šviesoje. Tai naujas skyrius „Dacia“ istorijoje.

Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.