Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault eWays ElectroPop“: „Renault Group“ elektromobilių strategija - siūlyti konkurencingus, tvarius ir populiarius elektromobilius

• „Renault Group“ jungia istorinę aukštesnę elektromobilių strategijos įgyvendinimo pavarą. Išnaudodami savo technologinį ir pramoninį aktyvą bei 10 metų elektromobilumo patirties, darome drąsius sprendimus, kad galėtume pasiūlyti konkurencingus, tvarius ir populiarius elektromobilius.

•KONKURENCINGI IR TVARŪS

oEuropos rinkoje 2025 metais bus siūlomas ekologiškiausias asortimentas: daugiau nei 65 % transporto priemonių bus elektrinės ir elektrifikuotos. 2030 metais „Renault“ planuoja siūlyti iki 90 % elektromobilių asortimentą.

o„Renault ElectriCity“ – tai Šiaurės Prancūzijoje veikianti kompaktiška ir efektyvi aukštųjų technologijų elektrinė ekosistema, suderinta su Grupės el. galios agregatų megafabriku Normandijoje.

oSu „Envision AESC“ sudaryta strateginė partnerystė statyti gigafabriką Duėje, kuriame nuo 2024 metų bus gaminami naujausių technologijų, rentabilūs ir mažai anglies turintys akumuliatoriai.

oSu Prancūzijos startuoliu „Verkor“ vykdomas bendras projektas iki 2022 metų kartu pradėti gaminti didelio našumo tvarius akumuliatorius iš vietinių išteklių.

oStandartizuoto dydžio akumuliatorių skyrius, tinkamas 100 % ateityje planuojamų visų segmentų akumuliatorinių elektromobilių, paketo lygiu leis iki 2030 metų sumažinti sąnaudas 60 %.

oDėl itin kompaktiško elektrinio galios agregato bus 30 % sumažintos sąnaudos ir 45 % sumažinti energijos nuostoliai, kas leis padidinti elektra nuvažiuojamą atstumą iki 20 km.


Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.