Pranešimas spaudai

Dalintis

2021 m. 1-ojo pusmečio pasauliniai pardavimų rezultatai

• „Renault Group“ pardavimai pasaulyje pirmąjį 2021 m. pusmetį, palyginti su 2020 m., išaugo 18,7 proc. • „Renault Group“ patvirtina, kad toliau taikoma selektyvi pardavimo politika, kuria skatinamas pelningas apimčių augimas. • „Renault“ prekės ženklas užfiksavo 18,5 proc. pardavimų padidėjimą. Ypač sėkmingas buvo „E-TECH“ automobilių asortimentas, o kas ketvirtas „Renault“ lengvasis automobilis buvo parduotas Europoje. Kas antras parduotas „Arkana“ modelis buvo jo „E-TECH“ versija. • „Dacia“ prekės ženklas pranešė apie 24,5 proc. augimą dėl asortimento atnaujinimo, kur pirmauja naujasis „Sandero“, geriausiai parduodama transporto priemonė mažmeninėje rinkoje Europoje. • „LADA“ prekės ženklo automobilių pardavimai visame pasaulyje padidėjo 41,1 proc., o Rusijoje išaugo 51 proc., sustiprindami šioje rinkoje užimamą pirmąją vietą su 23 proc. rinkos dalimi; tai geriausias pastarųjų dešimties metų rezultatas. • Grupės užsakymų eilė Europoje 2021 m. birželio pabaigoje sudarė 2,5 mėnesio pardavimus, kuriuos didina „Renault E-TECH“ sprendimo, lengvųjų komercinių transporto priemonių, naujųjų „Dacia Sandero“ bei vien elektra varomų „Dacia Spring“ patrauklumas. • Grupė sėkmingai juda link užsibrėžtų 2021 m. CAFE tikslų pasiekimo.

Aplinkoje, kurią vis dar trikdė COVID-19 pandemija, „Renault Group“ 2021 m. pirmąjį pusmetį pardavė 1 422 600 transporto priemones, 18,7 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2020-aisiais, tačiau 24,2 proc. mažiau nei 2019 m. pirmąjį pusmetį.

Per pirmąjį pusmetį grupė toliau vykdė selektyvią pardavimo politiką, skatinančią pelningą apimčių augimą įvairiose rinkose.


Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.