Pranešimas spaudai

Dalintis

Naujas logotipas, nauja emblema, naujos spalvos… vis dar „Dacia“!

„Dacia“ dar kartą keičia taisykles iš esmės, šįkart pakeisdama savo vaizdinę tapatybę. Šiame vis įtaigesniame ir autentiškesniame prekių ženkle paprastumo ir tvirtumo simboliai derinami su visiškai nauju logotipu ir emblema bei papildoma naujų spalvų palete, primenančia gamtos pasaulį ir atviras erdves. Dėl tvirtos, šiuolaikiškos vertybių ir būdingų savybių vizijos ir „gamtiškos“ išvaizdos, „Dacia“ yra modernumo esmės išraiška – ji neišsiskiria iš aplinkos ir suteikia paprastas malonias akimirkas. „Dacia“ dizaino studijos vadovas David ir vyriausioji dizainerė Julie, atsakinga už vaizdinę tapatybę, aiškina, kaip buvo sukurtas naujasis dizainas.

Paskelbusi naują strategiją 2021 m. pradžioje, „Dacia“ pareiškė, kad tai naujo jos istorijos etapo pradžia. Tai buvo pareiškimas, kuris šiandien įgavo realią formą – naują logotipą, tačiau šis prekinis ženklas vis tiek lieka ištikimas savo kilmei. Nors prekių ženklo sėkmę užtikrinantys elementai išlieka tie patys, nauja išvaizda atspindi jo vertybes – gerą kainą.


Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.