Pranešimas spaudai
Nauja rinkodaros strategija ir tonu siekiama išoriškai parodyti „Renault“ pertvarką, apie kurią buvo paskelbta praėjusių metų sausio mėn. strateginiame plane „Renaulution“, ir tai jau duoda teigiamų rezultatų. 2021 m. prekių ženklas pelnė 29 nacionalinius ir tarptautinius rinkodaros apdovanojimus už naują logotipą, prekių ženklo identitetą ir kampanijas, kurios stipriai rezonuoja su šiuolaikine visuomene.
Daugiau informacijos pridėtame dokumente.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.