Pranešimas spaudai

Dalintis

„NOUVELLE VAGUE“ „RENAULT“ RINKODAROS STRATEGIJOJE

Stebėdama šiuolaikines tendencijas „Renault“ pelnė 29 rinkodaros apdovanojimus, iš kurių 65 proc. – tarptautinės reikšmės.

Nauja rinkodaros strategija ir tonu siekiama išoriškai parodyti „Renault“ pertvarką, apie kurią buvo paskelbta praėjusių metų sausio mėn. strateginiame plane „Renaulution“, ir tai jau duoda teigiamų rezultatų. 2021 m. prekių ženklas pelnė 29 nacionalinius ir tarptautinius rinkodaros apdovanojimus už naują logotipą, prekių ženklo identitetą ir kampanijas, kurios stipriai rezonuoja su šiuolaikine visuomene.


Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.