Pranešimas spaudai
•„Dacia“ prekių ženklo asortimento atnaujinimas buvo sėkmingas, ypač dėl naujojo „Sandero“, kuris išlieka geriausiai parduodamu automobiliu individualiems klientams Europoje. Užimdamas 6,2 % mažmeninės rinkos, šis prekių ženklas pirmą kartą užkopė į trečiąją vietą.
•Prekių ženklas „LADA“ ir toliau pirmauja Rusijos rinkoje, užimdamas beveik 21 % rinkos. Modeliai „LADA Vesta“ ir „LADA Granta“ užima atitinkamai pirmą ir antrą vietas pardavimų reitinge.
•Prekių ženklas „Alpine“ paskelbė apie labai didelį pardavimų augimą – daugiau kaip 74 % (2021 m. parduoti 2 659 vienetai) – ir siekia tęsti tarptautinę plėtrą.
•Lyginant su 2020 m., Grupės užsakymų skaičius gamyboje Europoje išaugo dvigubai ir sudaro daugiau nei trijų mėnesių pardavimų apimtį, kurią didina „Renault E-TECH“, lengvųjų komercinių automobilių, „Dacia Sandero“ ir „Dacia Spring 100% electric“ asortimento patrauklumas, o atsargos, lyginant su 2020 m., sumažėjo maždaug 30 %.
•„Renault“ grupė patvirtina, kad 2021 m. pasiekė „CAFE“ (lengvųjų automobilių ir lengvųjų komercinių transporto priemonių) tikslus.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.