Pranešimas spaudai

Dalintis

„DACIA“ PIRMĄ KARTĄ PATENKA Į 2021 M. EUROPOS MAŽMENINĖS PREKYBOS LYDERIŲ TREJETUKĄ

• 2021 m. „DACIA“ augimas sudarė 3 %, o pandemijos ir elektroninių komponentų krizės paveiktoje rinkoje pardavimai pasiekė 537 095 automobilių. • Prekių ženklas smarkiai augo privatiems klientams skirtų lengvųjų automobilių rinkoje, kurioje pasiekė 6,2 % rinkos dalį, todėl „DACIA“ pirmą kartą pateko į Europos mažmeninės prekybos lyderių trejetuką. • Šį rezultatą lėmė naujos kartos „DACIA Sandero“ (visų „Sandero“ modelių pardavimai sudarė daugiau kaip 226 tūkst. vienetų) ir „DACIA Duster“ (daugiau kaip 186 tūkst. vienetų) modelių sėkmė. • Nuo 2017 m. „Sandero“ kasmet išlieka mažmeninės prekybos lyderiu, o „Duster“ nuo 2018 m. yra paklausiausias visureigis Europoje. • Nuo prekybos pradžios kovo mėnesį, „DACIA Spring“ jau dabar pirmauja elektromobilių rinkoje (parduota 27 876 vienetų). Vos per devynis mėnesius užsakyta daugiau kaip 46 tūkst. vienetų. • „DACIA“ patrauklumą patvirtina naujų klientų pritraukimo ir esamų klientų lojalumo rodikliai, kurie 2021 m. išlieka labai aukšti. 2022 m. ši tendencija laikysis, nes bus plečiamas modelių asortimentas, o pirmąjį ketvirtį prekyboje pasirodys atnaujintas „Jogger“ – septynių vietų automobilis šeimai.

Didėjančios apimtys ir rinkos dalys

Palyginti su praėjusiais metais, 2021 m. „DACIA“ pardavimai išaugo 3,1 % ir, nepaisant pandemijos ir elektronikos komponentų krizės sukeltų sunkumų, 2021 m. pasiekė 536 095 vienetų stabilioje rinkoje. „DACIA“ užimama viso spektro rinkos dalis padidėjo 0,1 punkto ir sudarė 3,5 %.

„DACIA“ augimą daugiausia lėmė naujųjų modelių populiarumas tarp mažmeninių vartotojų. 2021 m. „DACIA“ dalis Europos lengvųjų automobilių mažmeninės prekybos rinkoje pasiekė rekordinę 6,2 % ribą, „DACIA“ pirmą kartą pakilo į trečią Europoje geriausiai parduodamų šio segmento prekių ženklų sąrašo vietą.

„DACIA“ yra pirmaujantis VP prekių ženklas Prancūzijoje ir Rumunijoje bei patenka į geriausiųjų penketuką dar 10-yje Europos rinkų (Italija, Ispanija, Portugalija, Belgija, Austrija, Lenkija, Čekijos Respublika, Vengrija ir Kroatija). Vokietijoje šis prekių ženklas patenka į geriausiųjų dešimtuką, „DACIA“ taip pat išlaiko lyderio pozicijas Maroke.


Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.