Pranešimas spaudai
Didėjančios apimtys ir rinkos dalys
Palyginti su praėjusiais metais, 2021 m. „DACIA“ pardavimai išaugo 3,1 % ir, nepaisant pandemijos ir elektronikos komponentų krizės sukeltų sunkumų, 2021 m. pasiekė 536 095 vienetų stabilioje rinkoje. „DACIA“ užimama viso spektro rinkos dalis padidėjo 0,1 punkto ir sudarė 3,5 %.
„DACIA“ augimą daugiausia lėmė naujųjų modelių populiarumas tarp mažmeninių vartotojų. 2021 m. „DACIA“ dalis Europos lengvųjų automobilių mažmeninės prekybos rinkoje pasiekė rekordinę 6,2 % ribą, „DACIA“ pirmą kartą pakilo į trečią Europoje geriausiai parduodamų šio segmento prekių ženklų sąrašo vietą.
„DACIA“ yra pirmaujantis VP prekių ženklas Prancūzijoje ir Rumunijoje bei patenka į geriausiųjų penketuką dar 10-yje Europos rinkų (Italija, Ispanija, Portugalija, Belgija, Austrija, Lenkija, Čekijos Respublika, Vengrija ir Kroatija). Vokietijoje šis prekių ženklas patenka į geriausiųjų dešimtuką, „DACIA“ taip pat išlaiko lyderio pozicijas Maroke.
Daugiau informacijos pridėtame dokumente.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.