Pranešimas spaudai

Dalintis

„Renault“ nuosekliai įgyvendina strateginį planą „Renaulution”: 2021 metais elektrifikuotų automobilių pardavimai Baltijos šalyse išaugo 30%

2021 metais Baltijos šalyse užregistruotų naujų „Renault“ automobilių skaičius pasiekė 4 229 ir leido šiam prekių ženklui užsitikrinti šeštąją vietą lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių rinkoje. „Renault“ prekių ženklo elektrifikuotų automobilių (mHEV, HEV, PHEV, BEV) pardavimams išaugus 30%, „E-TECH“ automobilių dalis produkcijos asortimente siekia beveik 30%. Be to, „Renault“ išsaugojo lengvųjų komercinių automobilių rinkos lyderės poziciją Baltijos šalyse. Užregistruotas rekordinis 2 131 „Renault“ lengvųjų komercinių automobilių skaičius atitinka 21% rinkos dalį. Lyderės poziciją „Renault“ išsaugo visose trijose Baltijos šalyse. Modeliai „Renault Master“ ir „Renault Trafic“ išlaiko lyderių pozicijas savo segmente. 2022 metais numatoma „Renault Megane E-Tech“, „Kangoo Van E-Tech“ ir „Renault Austral“ premjera.

2021 metais Baltijos šalyse užregistruoti 4 229 nauji „Renault“ automobiliai. „Renault“ prekių ženklo dalis Baltijos šalių lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių rinkoje sudarė 5,4% ir tai šiam prekių ženklui užtikrino šeštąją vietą pagal pardavimus.

2 098 parduoti lengvieji automobiliai leido užsitikrinti devintąją vietą pagal privatiems klientams parduotų lengvųjų automobilių skaičių ir užfiksuoti 16,6% augimą.


Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Galerija

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.