Pranešimas spaudai
Pardavimai 2021 metais
2021 metais „Dacia“ pateko į TOP 8 pagal automobilių pardavimą privatiems klientams. Prekių ženklo dalis šioje rinkoje siekia 4%, o tai reiškia +1,2 punkto padidėjimą, lyginant su 2020 metais.
Trečioji „Sandero“ karta pasirodė esanti sėkminga – 2021 metais Baltijos šalyse buvo užregistruoti 594 automobiliai. Modelis užėmė 2 vietą B segmente. Daugiau nei 83% pardavimų sudaro „Stepway“ versija.
Praėjusiais metais pristatyta naujoji „Duster“ karta pateko į TOP 5 visureigių C segmente, registruoti 1 124 šio modelio vienetai. Versija su nauja EDC automatine pavarų dėže ir TCe 150 varikliu sudaro 2% visų pardavimų.
„Dacia Spring“ – patrauklus elektrinės transporto priemonės pasiūlymas
Kitas svarbus prekės ženklo įvykis praėjusiais metais buvo „Spring“ - 100% elektrinio miesto visureigio, prieinamo daugeliui klientų, debiutas rinkoje. 2021 metais užregistruoti 47 šio modelio vienetai.
Daugiau informacijos pridėtame dokumente.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.