Pranešimas spaudai

Dalintis

Klinikiniai bandymai – klientų balsas

Per bandymus, vadinamus „klinikiniais bandymais“, potencialiems klientams suteikiama galimybė visiškai slaptai susipažinti su pirmuoju būsimos transporto priemonės prototipu. Taigi klinikiniai bandymai yra galimybė „Renault“ projektų komandoms išsiaiškinti pirmuosius žmonių įspūdžius, atsižvelgti į jų nuomonę ir priimti svarbius sprendimus likus trejiems metams iki naujos transporto priemonės pateikimo rinkai. Tokio automobilių gamintojo, kaip „Renault“, komandoms, kurios jau kelis mėnesius dirba prie projekto, tai yra lemiamas momentas, leidžiantis patikrinti, ar potencialūs klientai visiškai supranta transporto priemonės kuriamą vertę. Céline, „Renault“ grupės klientų informacijos vadovė ir įžvalgų apie klientus ekspertė, priėmė mus į šių procesų užkulisius ir atskleidė kai kurias paslaptis, susijusias su transporto priemonių klinikiniais bandymais.

Žodis „klinika“ siejamas su medicinos sritimi ir yra kilęs iš graikiško termino, reiškiančio pacientų priežiūrą ligos patale. Tačiau automobilių srityje būtent klientai entuziastingai pasirenka pakeisti pacientus ir patys pabūti stebėjimo objektais.

„Kai daugiau kaip dvejus metus dirbi prie būsimos transporto priemonės, džiaugiesi galėdamas ją pristatyti potencialiems klientams ir sužinoti, ar jie įvertins tavo pastangas!“, teigia Céline, įžvalgų apie klientus ekspertė.


Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.