Pranešimas spaudai

Dalintis

Istorija - Naujasis „Dacia“ prekybos salonų dizainas

2022 metais „Dacia“ žengia į naują įmonės plėtros etapą. Pradedamas diegti naujas prekybos salonų ženklinimas, atitinkantis praėjusių metų vasarą pristatytą vizualinę tapatybę. Naujuoju dizainu gamintojas pabrėžia išskirtinį dėmesį išraiškingumui ir lieka ištikimas savo pagrindinėms vertybėms, be to, siekia pagerinti „Dacia“ prekybos salonų matomumą ir pabrėžti jų modernumą. Thomas, „Dacia“ pardavimų ir rinkodaros direktorius, pristato bandomąjį objektą.

Per daugiau nei 15 metų „Dacia“ ne kartą keitė automobilių rinkoje privalomus kanonus, darniai atkartodama klientų gyvenimo stiliaus ypatumus. 2022 metais išskirtinis prekių ženklo pozicionavimas buvo pastiprintas nauju prekybos salono projektu, kuriuo siekta pusiausvyros tarp paprastumo ir autentiškumo, gamtos ir technologijų pažangos.

Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.