Pranešimas spaudai
•Renaulution objectives achieved in advance, acceleration of the Group's strategy:
•Cash fixed cost reduction plan of €2bn compared to 2019 carried out one year ahead of schedule
•Reduction of breakeven point by 40% compared to 2019, achieved 2 years in advance (initial reduction target of more than 30% by the end of 2023)
•Efficiency of the Renaulution commercial policy, which favors value over volumes (price effect at +5.7 points in 2021) and which will continue in 2022
•Group orderbook in Europe with more than 3 months of sales, supported by the attractiveness of the Renault E-TECH offer, Arkana, light commercial vehicles, Dacia Sandero and Dacia Spring 100% EV
•Continued improvement in 2022 in the product mix and enrichment of vehicles in particular with the launch of Renault Megane E-TECH and Austral, Dacia Jogger
More information in the attached document.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.