Pranešimas spaudai
•„Renaulution“ tikslai buvo pasiekti anksčiau nei planuota, pagreitinta Grupės strategija:
•2 mlrd. Eur grynųjų pinigų fiksuotųjų sąnaudų mažinimo planas, palyginti su 2019 m., įgyvendintas vieneriais metais anksčiau nei planuota;
•Atsipirkimo riba sumažinta 40 % palyginti su 2019 m., ji buvo pasiekta dvejais metais anksčiau nei planuota (pradinis tikslas buvo sumažinti ją daugiau kaip 30 % iki 2023 m. pabaigos);
•„Renaulution“ komercinės politikos, kuria teikiama pirmenybė vertei, o ne apimtims, veiksmingumas (2021 m. kainos poveikis: +5,7 punkto), numatoma, išliks ir 2022 m.;
•Grupės užsakymų knyga Europoje apima užsakymus daugiau nei 3 mėnesiams į priekį, labiausiai dėl „Renault E-TECH“, „Arkana“, lengvųjų komercinių automobilių, „Dacia Sandero“ ir „Dacia Spring 100% EV“ pasiūlymų patrauklumo;
•2022 m. toliau gerėjo produktų asortimentas ir transporto priemonių įvairovė, ypač pradėjus gaminti „Renault Megane E-TECH“ ir „Austral“, taip pat „Dacia Jogger“.
Daugiau informacijos pridėtame dokumente.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.