Pranešimas spaudai
Naujasis „Renault Austral“ yra atletiškas, jausmingas ir technologiškas, ir turi visus visureigiams būdingus bruožus. Jo dizaineriai siekė sukurti galingą asmenybę, kuri derintų eleganciją ir raumeningą išvaizdą bei atspindėtų naujausią prekių ženklo atsinaujinimą strateginio plano „Renaulution“ įkarštyje.
VISI BRUOŽAI, BŪDINGI VISUREIGIAMS
Naujasis „Austral“ atrodo labai moderniai. Dideli ratai pabrėžia raumeningą siluetą, o variklio dangčio linija yra arti ratų arkų. Tai – sėkmė, suteikianti automobiliui stiprybės ir charakterio. Naujasis „Austral“ taip pat pasižymi viskuo, ko galite tikėtis iš visureigių. Kontrastingos priekinės ir galinės dugno apsaugos, šoninio smūgio apsaugos ir slenksčiai, akį traukiantis aukštis ir aukšta durų viršaus linija – visa tai padeda užtikrinti vairuotojo ir keleivių saugumą.
Agneta Dahlgren, „Renault“ dizaino projektų vadovė, sako:
„Naujojo „Austral“ išorės dizainą kūrėme remdamiesi naujaja „Renault“ prekių ženklo „jausmingų technologijų“ kalba. Tai – erdvių formų, išlenktų pečių, išsikišusių šonų ir subtilių technologinių detalių, tokių kaip pažangiųjų technologijų žibintai, derinys, sustiprinantis išskirtinį dizainą.“
Daugiau informacijos dokumente.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.