Pranešimas spaudai
Esteban began well from eleventh on the grid on new Softs pushing up into the top 10 on the opening lap, despite tagging Mick Schumacher at Turn 6, which resulted in a five-second time penalty. Esteban served the penalty at his first pit-stop on lap 14. The Frenchman swiftly weaved his way back through the field, pitting again on laps 30 for Hards and lap 43 under the Safety Car for Softs.
Fernando’s race was less straight forward with challenging stints on all three tyre compounds. The Spaniard was always knocking on the door for points throughout and, like Esteban, benefitted from the hat-trick of retirements to cars ahead in the closing stages to climb into the points.
More information to be found in the attached document.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.