Pranešimas spaudai

Dalintis

2022 m. 1-as ketvirtis Vykdoma komercinė politika sustiprinta, įžvalgiai atnaujinant asortimentą

• 2022 m. 1-ą ketvirtį, Grupės bendri pardavimai vis dar sužlugusioje rinkoje siekė 552 000 automobilių. • Grupės ketvirčio pajamos buvo 9,7 milijardo Eur; jos sumažėjo 2,7 % (0,7 % esant pastoviai apimčiai ir valiutos kursams ). • „Renault“ grupė vykdo 2020 m. 3-ą ketvirtį pradėtą pardavimo politiką ir koncentruojasi į vertę: • teigiamą ketvirtinį 5,6 punkto poveikį kainoms: poveikis tęsiasi; • pardavimo mišinio padidėjimą pelningiausiuose kanaluose: penkiose pagrindinėse Europos šalyse pardavimo mišinys siekia 69 % (lyginant su 54 % 2021 m. 1-ą ketvirtį). • Kovo pabaigoje Grupės užsakymų portfelis Europoje buvo didžiausias per 15 metų ir atitikto 3,9 prekybos mėnesio. • Šią komercinę politiką sustiprino jos naujų produktų sėkmė, kuri leidžia „Renault“ grupei stiprinti savo lyderystę hibridinio ir elektrinio judumo srityje: • 1-ą ketvirtį per mėnesį buvo gauta daugiau kaip 9000 „Renault Arkana“ užsakymų, kurių 60 % sudarė E-TECH versija ir 60 % mažmeninis kanalas. • „Renault Megane E-TECH Electric“ pasižymėjo daug žadančiu startu su daugiau kaip 10 000 užsakymų per du mėnesius, kurių 70 % sudarė aukštesnio lygio versijos. • „Dacia Sandero“ išlieka geriausiai mažmeniniams Europos klientams parduodamu automobiliu. • Su daugiau kaip 9 000 pardavimų Europoje ir 20 500 užsakymų per 1-ą ketvirtį, visiškai elektrinis „Dacia Spring“ yra antras geriausiai parduodamas automobilis Prancūzijoje. • Naujasis „Jogger“ su 36 500 užsakymų per keturis mėnesius ir 70 % siekiančiu aukštesnio lygio versijų mišiniu žada būti nauja „Dacia“ prekių ženklo sėkme Europoje. • E-TECH serija (100 % elektriniai, įkraunami hibridiniai ir hibridiniai automobiliai) sudarė 36 % per ketvirtį Europoje parduotų „Renault“ markės lengvųjų automobilių – iki 13 punktų daugiau, lyginant su 2021 m. 1-u ketvirčiu. • Savo konkurencingumą Grupė stiprina papildomomis išlaidų mažinimo programomis. • „Renault“ grupė patvirtina savo 2022 m. kovo 23 d. paskelbtą finansinę prognozę. • 2022 m. rudenį vyksiančią „Capital Market Day“ „Renault“ grupė pristatys savo atnaujintą finansinę prognozę ir savo strategiją, kuri Grupę pozicionuoja kaip konkurencingą, technišką ir tvarų etaloninį žaidėją.

Vertės kūrimas yra „Renault“ grupės strategijos branduolys ir jis atsispindi 2022 m. 1-o ketvirčio veikloje. Mūsų pardavimai pelningiausiuose kanaluose toliau auga ir 2020 m. viduryje pradėta proaktyvi komercinė Grupės politika duoda vaisių. Be to, E-TECH serija tampa vis sėkmingesnė. Užsakymų portfelis registracijos lygmeniu stiprėja ir gauna naudos iš mūsų daug žadančios ir konkurencingos naujų automobilių linijos.

Dėl konflikto Ukrainoje, puslaidininkių krizės ir infliacijos smarkiai sužlugusioje rinkos aplinkoje, „Renault“ grupė tęsia savo atsistatymą ir spartina savo strategijos diegimą“,– sako „Renault“ grupės vyriausias finansininkas Thierry Piéton.

Bulonė-Bijankūras, 2022 m. balandžio 22 d.

KOMERCINIAI REZULTATAI. PIRMOJO KETVIRČIO ĮŽVALGOS

„Renault“ grupė žlugimo dėl puslaidininkių krizės ir konflikto Ukrainoje kontekste, 2022 m. 1-ą ketvirtį pardavė 552 000 automobilių – 17,1 % mažiau, lyginant su 2021 m. 1-u ketvirčiu.

„Renault“ grupė savo pardavimo politiką vykdo susikoncentruodama į vertės sukūrimą, kuris veda prie mišinio padidėjimo pelningiausiuose kanaluose. Penkiose pagrindinėse Europos šalyse (Prancūzijoje, Vokietijoje, Ispanijoje, Italijoje ir Jungtinėje Karalystėje), mažmeninis mišinys sudaro 69 %, lyginant su 54 % 2021 m. 1-ą ketvirtį.

Savo lyderio poziciją Europos elektrinių automobilių rinkoje „Renault“ prekių ženklas stiprina su E-TECH serija, kuri sudaro 36 % joslengvųjųautomobilių pardavimų, lyginant su 2021 m. 1-u ketvirčiu padidėjusių iki 13 punktųir 29 % elektrinių automobilių rinkoje (+8 punktai, lyginant su 2021 m.). Hibridų (HEV ir PHEV) serijos dalis, apimanti „Renault Clio“, „Renault Captur“, „Renault Arkana“ ir „Renault Megane“, lyginant su 2021 m. 1-u ketvirčiu padidėjo 40 %.Taigi, „Renault“ patvirtina savo kaip etaloninio žaidėjo padėtį elektrinio ir hibridinio mobilumo srityje.

„Dacia“serijos atnaujinimas yra sėkmė, kurią didžiąja dalimi užtikrino naujasis „Sandero“, liekantis geriausiai mažmeniniams klientams parduodami automobiliu Europoje, ir „Duster“, kuris nuo jo išleidimo pasiekė 2 milijonų pardavimą. Europoje 1-ą ketvirtį parduota daugiau nei 9 000 visiškai elektrinių „Dacia Spring“ ir 2-ą ketvirtį tai yra geriausiai Prancūzijoje parduodamas automobilis.

„Alpine“aktyvumas užveda – nuo metų pradžios, kai buvo išleista nauja ikoniškojo A110 laida, per ketvirtį užregistruotas 67 % pardavimo padidėjimas.

Grupės užsakymų portfelis Europoje, jau 2021 m. pabaigoje pasiekęs rekordinį lygį, toliau auga ir 2022 m. kovo 31 d. siekia 3,9 mėnesio pardavimus. 1-ą ketvirtį užregistruota 20 500 naujojo „Spring“ užsakymų, o naujasis „Jogger“ su stipriu užsakymų portfeliu (36 500 užsakymų per 4 mėnesius su 70 % mišiniu iš aukštesnio lygio versijų) žada būti nauja „Dacia“ markės sėkme. Na, o „Megane E-TECH Electric“ per du mėnesius jau turi daugiau kaip 10 000 užsakymų su 70 % aukštesnio lygio versijų. Pirmieji „Megane E-TECH Electric“ Prancūzijoje bus pristatyti gegužę, o likusiose Europos rinkose – birželį.


Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.