Pranešimas spaudai
„Vertės kūrimas yra „Renault“ grupės strategijos branduolys ir jis atsispindi 2022 m. 1-o ketvirčio veikloje. Mūsų pardavimai pelningiausiuose kanaluose toliau auga ir 2020 m. viduryje pradėta proaktyvi komercinė Grupės politika duoda vaisių. Be to, E-TECH serija tampa vis sėkmingesnė. Užsakymų portfelis registracijos lygmeniu stiprėja ir gauna naudos iš mūsų daug žadančios ir konkurencingos naujų automobilių linijos.
Dėl konflikto Ukrainoje, puslaidininkių krizės ir infliacijos smarkiai sužlugusioje rinkos aplinkoje, „Renault“ grupė tęsia savo atsistatymą ir spartina savo strategijos diegimą“,– sako „Renault“ grupės vyriausias finansininkas Thierry Piéton.
Bulonė-Bijankūras, 2022 m. balandžio 22 d.
KOMERCINIAI REZULTATAI. PIRMOJO KETVIRČIO ĮŽVALGOS
„Renault“ grupė žlugimo dėl puslaidininkių krizės ir konflikto Ukrainoje kontekste, 2022 m. 1-ą ketvirtį pardavė 552 000 automobilių – 17,1 % mažiau, lyginant su 2021 m. 1-u ketvirčiu.
„Renault“ grupė savo pardavimo politiką vykdo susikoncentruodama į vertės sukūrimą, kuris veda prie mišinio padidėjimo pelningiausiuose kanaluose. Penkiose pagrindinėse Europos šalyse (Prancūzijoje, Vokietijoje, Ispanijoje, Italijoje ir Jungtinėje Karalystėje), mažmeninis mišinys sudaro 69 %, lyginant su 54 % 2021 m. 1-ą ketvirtį.
Savo lyderio poziciją Europos elektrinių automobilių rinkoje „Renault“ prekių ženklas stiprina su E-TECH serija, kuri sudaro 36 % joslengvųjųautomobilių pardavimų, lyginant su 2021 m. 1-u ketvirčiu padidėjusių iki 13 punktųir 29 % elektrinių automobilių rinkoje (+8 punktai, lyginant su 2021 m.). Hibridų (HEV ir PHEV) serijos dalis, apimanti „Renault Clio“, „Renault Captur“, „Renault Arkana“ ir „Renault Megane“, lyginant su 2021 m. 1-u ketvirčiu padidėjo 40 %.Taigi, „Renault“ patvirtina savo kaip etaloninio žaidėjo padėtį elektrinio ir hibridinio mobilumo srityje.
„Dacia“serijos atnaujinimas yra sėkmė, kurią didžiąja dalimi užtikrino naujasis „Sandero“, liekantis geriausiai mažmeniniams klientams parduodami automobiliu Europoje, ir „Duster“, kuris nuo jo išleidimo pasiekė 2 milijonų pardavimą. Europoje 1-ą ketvirtį parduota daugiau nei 9 000 visiškai elektrinių „Dacia Spring“ ir 2-ą ketvirtį tai yra geriausiai Prancūzijoje parduodamas automobilis.
„Alpine“aktyvumas užveda – nuo metų pradžios, kai buvo išleista nauja ikoniškojo A110 laida, per ketvirtį užregistruotas 67 % pardavimo padidėjimas.
Grupės užsakymų portfelis Europoje, jau 2021 m. pabaigoje pasiekęs rekordinį lygį, toliau auga ir 2022 m. kovo 31 d. siekia 3,9 mėnesio pardavimus. 1-ą ketvirtį užregistruota 20 500 naujojo „Spring“ užsakymų, o naujasis „Jogger“ su stipriu užsakymų portfeliu (36 500 užsakymų per 4 mėnesius su 70 % mišiniu iš aukštesnio lygio versijų) žada būti nauja „Dacia“ markės sėkme. Na, o „Megane E-TECH Electric“ per du mėnesius jau turi daugiau kaip 10 000 užsakymų su 70 % aukštesnio lygio versijų. Pirmieji „Megane E-TECH Electric“ Prancūzijoje bus pristatyti gegužę, o likusiose Europos rinkose – birželį.
Daugiau informacijos pridėtame dokumente.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.