Pranešimas spaudai

Dalintis

„RENAULT“ IR „ROLAND-GARROS“ SUSIVIENIJA SĖKMINGAM ŽAIDIMUI

• „Renault“ tapo „Roland-Garros“ „Premium“ klasės partneriu, užtikrinančiu elektrinį judumą. • „Renault“ teikia 100 elektrinių „Renault Megane E-Tech“ automobilių parką. • „Renault“ pristato „GIVE ME 5“ (liet. „Duok penkis“) – naują prekių ženklo socialinės atsakomybės projektą, skirtą jaunajai kartai. • Prekių ženklas nori skatinti teniso sportą miestuose.

Įgyvendindamas naująją prekių ženklo strategiją, „Renault“ nusprendė supaprastinti savo pasaulines rinkodaros partnerystes ir sutelkti dėmesį į kelis pagrindinius ramsčius, galinčius suteikti didelę pridėtinę vertę. Dabar „Renault“ daugiausia dėmesio skirs sportui ir bendradarbiaus su dviem pagrindiniais partneriais – bus pagrindinis Prancūzijos regbio federacijos partneris, taip pat partneriaus su „Roland-Garros“ turnyru (tenisas).

„RENAULT“ IR „ROLAND-GARROS“

Paryžiaus „Didžiojo kirčio“ (angl. „Grand Slam“) turnyras ir gamintojas „Renault“ suvienijo jėgas, kad atverstų naują skyrių savo istorijoje. Nuo 2022 m. turnyro, vyksiančio nuo gegužės 16 d. iki birželio 5 d., pradiniam penkerių metų laikotarpiui, „Renault“ tampa vieno prestižiškiausių sporto renginių pasaulyje „Roland-Garros“ „Premium“ klasės partneriu.

„Renault“ ir Paryžiaus „Didžiojo kirčio“ šaknys yra tos pačios – abu gimė Prancūzijoje, turi didelių tarptautinių ambicijų ir dalijasi bendromis vertybėmis: „Made Of France“ (liet. „Pagaminta Prancūzijoje“) etikete, aistra ir drąsa. „Renault“ ir Prancūzijos teniso federacijos partnerystė tapo dar akivaizdesnė, nes jos pagrindas yra du pagrindiniai abiejų prekių ženklų strateginiai ramsčiai: tvarus judumas ir socialinė atsakomybė.

Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.