Pranešimas spaudai
Įgyvendindamas naująją prekių ženklo strategiją, „Renault“ nusprendė supaprastinti savo pasaulines rinkodaros partnerystes ir sutelkti dėmesį į kelis pagrindinius ramsčius, galinčius suteikti didelę pridėtinę vertę. Dabar „Renault“ daugiausia dėmesio skirs sportui ir bendradarbiaus su dviem pagrindiniais partneriais – bus pagrindinis Prancūzijos regbio federacijos partneris, taip pat partneriaus su „Roland-Garros“ turnyru (tenisas).
„RENAULT“ IR „ROLAND-GARROS“
Paryžiaus „Didžiojo kirčio“ (angl. „Grand Slam“) turnyras ir gamintojas „Renault“ suvienijo jėgas, kad atverstų naują skyrių savo istorijoje. Nuo 2022 m. turnyro, vyksiančio nuo gegužės 16 d. iki birželio 5 d., pradiniam penkerių metų laikotarpiui, „Renault“ tampa vieno prestižiškiausių sporto renginių pasaulyje „Roland-Garros“ „Premium“ klasės partneriu.
„Renault“ ir Paryžiaus „Didžiojo kirčio“ šaknys yra tos pačios – abu gimė Prancūzijoje, turi didelių tarptautinių ambicijų ir dalijasi bendromis vertybėmis: „Made Of France“ (liet. „Pagaminta Prancūzijoje“) etikete, aistra ir drąsa. „Renault“ ir Prancūzijos teniso federacijos partnerystė tapo dar akivaizdesnė, nes jos pagrindas yra du pagrindiniai abiejų prekių ženklų strateginiai ramsčiai: tvarus judumas ir socialinė atsakomybė.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.