Pranešimas spaudai
Naujose pareigose Fabrice'as Cambolive'as vadovaus prekės ženklo veiklai ir vadovaus „Renault“ valdymo komitetui. Pagrindinės jo pareigos bus rengti ir valdyti „Renault“ vidutinės trukmės planą, apimantį visas verslo funkcijas, taip pat prižiūrėti, kad iki 2025 m. prekės ženklas pristatytų 14 naujų transporto priemonių.
„Renault“ grupės ir "Renault" prekės ženklo generalinis direktorius Luca De Meo sakė: „Aš visiškai pasitikiu Fabrice'u Cambolive'u, kuris dėl savo gilių žinių apie grupę ir didelės tarptautinės patirties galės paspartinti „Renaulution“ plano įgyvendinimą ir kurti vertę, iki 2030 m. „Renault“ paverčiant vien elektra varomų automobilių prekės ženklu, taip pat pagrindiniu veikėju naujų energijos šaltinių ir skaitmeninių technologijų srityje."
54 metų Fabrice'as Cambolive'as baigė TBS švietimo verslo mokyklą Tulūzoje (Prancūzija). 1992 m. jis prisijungė prie „Renault“ grupės ir dvidešimt metų ėjo įvairias tarptautines pardavimų ir rinkodaros pareigas Ispanijoje, Šveicarijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje ir Rumunijoje.
Tarptautinę karjerą jis tęsė 2011 m., kai buvo paskirtas Rusijos ir Eurazijos regiono pardavimų ir rinkodaros viceprezidentu, o 2015 m. tapo „Renault do Brasil“ generaliniu direktoriumi. 2017 m. jis tapo vyresniuoju viceprezidentu, Afrikos, Vidurio Rytų ir Indijos bei Ramiojo vandenyno regiono pirmininku. 2021 m. Fabrice'as Cambolive'as buvo paskirtas „Renault“ prekės ženklo vyresniuoju viceprezidentu, atsakingu už „Renaulution“ strateginio plano įgyvendinimą visame pasaulyje ir vadovavimą prekės ženklo verslo modelio transformacijai.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.