Pranešimas spaudai
More than 300 teams competed in Europe for the tournament, using customisation items in order to transform their vehicle in accordance with the electric theme. This was a special competition that spoke to its public, garnering more than 18,000 viewers during the grand finale.
The European dimension of this collaboration between Dacia and Rocket League has reached over 120 million1 people in Europe and has generated hundreds of content creations across social media as well as thousands of views on video streaming platforms such as Twitch and YouTube.
The grand finale of this tournament was played between the Suhhh team and the famous Vitality team. The Dutch team Suhhh won the final.
More information to be found in the attached document.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.