Pranešimas spaudai
2022 m. žymi 50 metų vieno iš prekių ženklo kultinių modelių „Renault 5“ gimtadienį. Tai – tikras popkultūros simbolis: 1972–1984 m. keliose šalyse buvo parduota daugiau kaip 5 mln. šio modelio vienetų.
„Renault“ socialiniuose tinkluose parengė daugybę renginių, veiklų ir operacijų.
„RENAULT“ X PIERRE GONALONS
Šiandienos aktualija – naujas „Renault“ ir prancūzų dizainerio Pierre Gonalons bendradarbiavimas. Švęsdama šio kultinio modelio 50-metį, „Renault“ nusprendė suvienyti jėgas su garsiu dizaineriu, kuris patenka į „Architectural Digest“ sudarytą geriausių kūrėjų šimtuką ir atstovauja Prancūzijos menui bei amatams.
Pierre Gonalons ir „Renault“ dizaino, spalvų bei apdailos komandos diskusijų rezultatas – parodomasis „Renault 5 Diamant“ automobilis. Elektromobilis, atspindintis dizainerio ateities automobilio viziją, kurioje derinami automobilių ir interjero puošybos bruožai.
„Man didelė garbė, kad „Renault“ pakvietė iš naujo sukurti legendinį „Renault 5“ 50-mečio proga. Šis prekių ženklas suteikė man laisvę kurti savo svajonių automobilį“, – sako Pierre Gonalons. „Mano manymu, „Renault 5“ įkūnija pop, optimistišką ir kategoriškai šiuolaikišką gyvenimo būdą. Su „Renault 5 Diamant“ norėjau pagerbti revoliucinį jo dizainą ir kartu perkelti savo visatos formas ir spalvas į automobilių pasaulį.“
Daugiau informacijos pridėtame dokumente.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.