Pranešimas spaudai
Palyginus su praėjusiais metais, „Dacia“ pardavimų apimtys 2022 m. išaugo 5,9 proc. ir siekė 277 885 vienetus nepaisant smarkiai pandemijos ir elektronikos komponentų krizės paveiktos rinkos. Savo produktų platinimo srityje „Dacia“ padidino savo rinkos dalį nuo 3,1 iki 3,9 proc. nepaisant to, kad pati rinka sumažėjo 14,6 proc.
„Dacia“ augimą daugiausia lėmė naujųjų modelių sėkmė. 2022 m. pirmąjį pusmetį „Dacia“ tapo trečiu geriausiai parduodamu prekių ženklu Europos lengvųjų automobilių mažmeninės prekybos rinkoje.
Tiksliau, „Dacia“ užima pirmaujančią poziciją pagal mažmeninius lengvųjų automobilių pardavimus Prancūzijoje (2 vieta), Rumunijoje (1 vieta), Italijoje (3 vieta), Portugalijoje (1 vieta), Lenkijoje (3 vieta), Kroatijoje (3 vieta), Čekijoje (3 vieta) ir Vengrijoje (3 vieta). Ispanijoje (4 vieta) ir Belgijoje (4 vieta) „Dacia“ taip pat siekia aukštą poziciją. Palyginus su pirmuoju 2021 m. pusmečiu, Vokietijoje prekių ženklas pakilo 4 vietomis (9 vieta) ir gali pasigirti antru pagal spartumą augimu vietinės mažmeninės lengvųjų automobilių rinkos srityje.
Už Europos ribų „Dacia“ ir toliau pirmauja Maroke.
Daugiau informacijos pridėtame dokumente.
Visa šioje interneto svetainėje skelbiama medžiaga (įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, nuotraukas, grafinius elementus, garsinius failus, animuotus failus, vaizdo failus ir jų sanklodą interneto svetainėje) yra „Renault SAS“ ir/arba jos patronuojamųjų bendrovių ar trečiųjų asmenų, įgaliojusių „Renault SAS“ juos ribotai naudoti, nuosavybė ir jiems taikoma autorių teisių ir kitų su intelektinės nuosavybės apsauga susijusių teisės aktų apsauga. Naudoti nurodytą medžiagą kitokiais nei redagavimo tikslais, ypač rinkodaros ar reklamos tikslais, griežtai draudžiama.