Pranešimas spaudai

Dalintis

2022 M. I PUSMEČIO DACIA PARDAVIMŲ REZULTATAI

• 2022 m. birželio pabaigoje užregistruotų automobilių skaičius siekė 277 885. Nors rinka kentėjo nuo tiekimo grandinės sutrikimų, „Dacia“ pardavimai, palyginus su pirmuoju 2021 m. pusmečiu, išaugo 5,9 proc. Šį rezultatą lėmė populiariausių modelių, „Sandero“ (112 000 vnt., +1,8 proc., palyginus su 2021 m. I pusmečiu) ir „Duster“ (99 000 vnt., +5,5 proc., palyginus su 2021 m. I pusmečiu), bei dviejų naujų modelių, „Spring“ (20 000 vnt.) ir „Jogger“ (21 700 vnt.), sėkmė. Tai reiškia, kad tarp 20 didžiausių Europos asmeninių ir lengvųjų komercinių transporto priemonių rinkos prekių ženklų „Dacia“ buvo vienintelis, patyręs ekonominį augimą.

Palyginus su praėjusiais metais, „Dacia“ pardavimų apimtys 2022 m. išaugo 5,9 proc. ir siekė 277 885 vienetus nepaisant smarkiai pandemijos ir elektronikos komponentų krizės paveiktos rinkos. Savo produktų platinimo srityje „Dacia“ padidino savo rinkos dalį nuo 3,1 iki 3,9 proc. nepaisant to, kad pati rinka sumažėjo 14,6 proc.

„Dacia“ augimą daugiausia lėmė naujųjų modelių sėkmė. 2022 m. pirmąjį pusmetį „Dacia“ tapo trečiu geriausiai parduodamu prekių ženklu Europos lengvųjų automobilių mažmeninės prekybos rinkoje.

Tiksliau, „Dacia“ užima pirmaujančią poziciją pagal mažmeninius lengvųjų automobilių pardavimus Prancūzijoje (2 vieta), Rumunijoje (1 vieta), Italijoje (3 vieta), Portugalijoje (1 vieta), Lenkijoje (3 vieta), Kroatijoje (3 vieta), Čekijoje (3 vieta) ir Vengrijoje (3 vieta). Ispanijoje (4 vieta) ir Belgijoje (4 vieta) „Dacia“ taip pat siekia aukštą poziciją. Palyginus su pirmuoju 2021 m. pusmečiu, Vokietijoje prekių ženklas pakilo 4 vietomis (9 vieta) ir gali pasigirti antru pagal spartumą augimu vietinės mažmeninės lengvųjų automobilių rinkos srityje.

Už Europos ribų „Dacia“ ir toliau pirmauja Maroke.


Daugiau informacijos pridėtame dokumente.

Dokumentai parsisiuntimui

Likite prisijungę

Sekite mus socialinėje žiniasklaidoje

Mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.